{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
290 visninger | Oprettet:

lige til at diskutere..... {{forumTopicSubject}}

Nu kender jeg til en pige herinde som 2 gange (plus det løse) som har fået afslag på at KØBE en hest, fordi hun før i tiden har redet travere...er en traver ikk en hest? bryder mig personligt ikk om hverken travere eller dansk varmblod, men har dog redet begge.... traver med mere talent end varmbloden....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lige til at diskutere.....
  • #1   8. maj 2009 nå, jeg har da også haft traver, men må ærligt indrømme at det ikke er noget for mig, synes deres galop er for flad.
    men derfor findes der stadig mange fine travere rundt omkring, det hedder jo smag og behag ikke;-)

men ligefrem at vælge en køber fra, bare fordi vedkommende har redet travere, det er jo en form for diskrimination.

hvis jeg skulle sælge hest og der kom en der havde haft traver, så ville jeg hellere kigge på hvordan hun var overfor min hest end spekulere nærmere over det med at hun har redet travere.

• #2   8. maj 2009 det kommer jo an på hvad niveo man rider på nu er det jo ikke alle der er på hestegalleri der kun tænker på at starte stævner og hvis jeg bare skulle have en skovturshest der kunne gå en tur engang i mellem kunne det lige så godt være en traver som et eller anden andet. har selv haft traver og den gik lb spring så jeg kan ikke se hvad problemet er i at man har reddet traver før.. men selvføgelig skal man da altid lige se på hver enkelt person hvordan de rider men det skal man jo altid

jeg ville aldrig igen købe en traver men det er kun for jeg brænder for fjoller hi hi

• #3   8. maj 2009 kan slet ikke forstå det, det har da ingen ting med en traver at gøre når man skal købe ny hest..

• #4   8. maj 2009 Det kommer vel an på om hun har redet travløb eller blot på travere..

Jeg ville tøve med at sælge en hest til en der har reddet travløv.. Men om de blot har redet traver er underordnet!

Kommentér på:
lige til at diskutere.....

Annonce