Tak Tina {{forumTopicSubject}}
Ja først vil jeg lige sige at i skal IKKE rakke nogen eller noget som helst ne i det her emne, for det er helt igennem positivt indlæg jeg nu vil skrive.. .Så alle negative kommentare bedes holdes for sig selv!!!
Jeg vil gerne sige tak til Tina Lund.
For det først synes jeg det er stort hun allerede er så aktiv på hesteryg efter det syrt hun lige har oplevet - det er vilje der vil vil noget!
Så synes jeg hun red så godt i Parken denne her weekend!!
Og til sidst synes jeg det er stort at hun inde på Facebook har skrevet et personligt tak til mig fordi jeg havde fået nogle billeder af hende og Carola fra Nations Cup som jeg havde tagget hende på.
Det viser at hun har overskud til og lægge mærke til omverdenen og at hun sætter pris på det!!
Tak!
jun 2005
Følger: 19 Følgere: 71 Heste: 2 Emner: 162 Svar: 1.362
Jeg kan ikke være mere enig!!
jun 2005
jepp...
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Jeg forstår ikke at de er så sure på hende xD Bare fordi hun kan ride godt
jun 2005
Jeg har svaret hende inde på Facebook...
dec 2006
Følger: 339 Følgere: 349 Heste: 12 Emner: 6 Svar: 400
Hun styrede virkelig bare hvert et skridt, tag, bevægelse og så på den hest hun styrtede med..!!!
Hun har jo redet godt før og sikkert ligeså godt før men det er første gang jeg ser hende ride så fantastisk som hun gjorde i dag.
Var virkelig het betaget og åndeløs..!!!
Elsker bare at se hende ride når hun rider sådan
Hun har bare et fantasktisk overskud, hvis jeg selv skal sige det er hun bare en rigtig fantastisk person..
Hvis i syntes jeg går lidt amok er det nok fordi hun er min ridelærer og jeg var virkelig bare stolt af hende i dag!!!
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.548
jun 2005
Personligt mener jeg at ALLE kan have idoler uanset hvor gamle eller unge de er! Jeg er 23 og har idoler, og jeg kan også godt sidde og rose et af mine idoler helt til skyerne... Det kan alle uanset deres alder... Synes det lyder en smule nedværdigende det du siger til Rebecca....
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.548
Og gør det sikkert helller ikke.
jun 2005
Tak for støtten søde...
Tak Tina