Han var ikke den samme :'( {{forumTopicSubject}}
Ved godt det her måske ikke høre til her men syntes simpelhen i skal vide hvad udlån kan gøre med en hest.
Jeg udlånte Eminent efterår 2008, hvo rhan dog ville være 200 km væk fra mig. Jeg havde intet valg jeg havde ikke tiden overhovedet. Og kender ham så godt at jeg ved han keder sig hvis han bare skal stå.
Eminent har altid været hingstet og legesyg, en rigtig vildbasse, der er sin helt egen. Men da jeg fik ham hjem sidst i november var han ikke den samme overhovedet, han stod bare for sig selv og kiggede i ingenting, der var ikke det samme glimt i hans øjne mere, slet ikke. Første dag han røg på fold herhjemme stod han bare og hang hele dagen, og han har altid løbet rundt og været lejeonkel for vores plage. Men han var en helt anden pony.
Endelig i dag så jeg glimtet igen i hans øjne da jeg nussede ham og red ham, Han blev meget mere sig selv i dag. Syntes det er utroligt hvad udlån kan gøre ved en hest!
Skriver dette fordi det ikke altid er en lykke for hesten at blive udlånt, det har det ikke været i det her tilfælde.
apr 2005
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 77 Svar: 251
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
apr 2005
Følger: 63 Følgere: 58 Heste: 5 Emner: 77 Svar: 251
jan 2004
Følger: 39 Følgere: 143 Heste: 1 Emner: 924 Svar: 8.223
Han var ikke den samme :'(