{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

idag er det et år siden :( - tragisk. {{forumTopicSubject}}

idag er det præcis 1 år siden, min bedste barndomsveninde døde. ):
det der skete var :
vi havde været ude og ride, på centeret.
( et center susanne har, for heste der har været mishandlet ) vi havde fået spring undervisning, og det gik super. vi gik ind for at sadle af. og strigle.
melina, en pige på centeret, spurge om. hun måtte lukke hestene ind. det måtte hun godt, så hun gik i gang...
min veninde red på en hest, der hed tornado. før vi fik ham, havde hans gamle ejer, gået rundt i boksen, og pisket ham. til han blødte. samtidig med han stod i en lille boks, med en anden hest. hvor de fløj i flæsket på hinanden, hvert sekund..
vi kunne så hører nogen der råbte " PAS PÅ " efterfulgt af et bom. jeg løb ud af tornados boks, og hen til melina, hun var faldet, og givet slip på tornado. tornado var en unghest på 160. som susede direkte forbi mig, og skvattede nærmest i det skarpe sving.
- jeg løb hen til tornados boks, og der - var julie spæret inde, mellem tornado, og domino - der kæmpede en brag af en kamp... (domino var løbet ind i tornados boks) et lille sekund - alt gik i stå *BANG* tornado sparkede bag ud, og ramte min veninde direkte i hovedet.
- det var fuldt ud selv forsvar. - RIP BABY. jeg er ked af det. idag var jeg så ude, på centeret igen, for føste gang i et år. og der stod de, på folden - tornado og domino. bedstevenner, i den smukkeste solnedgang, på den store fold. tog så ud og red på domino, og bagefter tornado. og de gik begge som en drøm..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  idag er det et år siden :( - tragisk.
Kommentér på:
idag er det et år siden :( - tragisk.

Annonce