{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Årh jeg HADER min klasselære )': {{forumTopicSubject}}

Jeg hader min klasselære så vildt meget!
Jeg siger ham imod, og bliver uvenner med ham konstant!

Så har vi fået noget ind på forældreindtre (UDEN VI VIDSTE DET!) så siger han at det stod jo inde på forældre intra! Så det var der mange der ikke vidste.

Men min far havde været derinde igår og printede det ud til mig, jeg forstof virkelig ikke hvad vi skulle lave.
Min far forstod det heller ikke!

Så siger jeg det så til min lære, jeg går op til ham med papir med op til ham spurgte ham om det, hvad jeg ikke forstod.
Men han gad da ikke svare!

Nøj jeg blev sur!

Så går jeg op på bibloteket, med min computer for at prøve at lave det. Men så ignorer han mig for vildt lige nu! ):<

Jeg er så sur på ham, han kan heller ikke tåle at man siger meningen om ham!!!

Skulle bare lige ud med min vrede (:

-Emma.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh jeg HADER min klasselære )':
  • #1   2. jun 2009 Så vi to..! HADER JOHN! --'

  • #2   2. jun 2009 skriv hvad der står så kan de være vi her ind kan hjælpe dig med det og så bare skid på din lære og lav det helt uden hans hjælp

  • #3   2. jun 2009 Det havde jeg os tænkt mig, vi skal aflevere det den 23 og vi har sommerferie dagen efter!

    Eventyr,

    En individuel skriftlig opgave i 7. b.

    Varighed: tre uger = 15 lektioner

    Opgavestart: den 2. juni 2009

    Aflevering: den 23. juni 2009

    1. Du skal lave en FLOT forside til emnet.


    2. Så skal der læses eventyr – mindst 3 af slagsen, og helt sikkert ét af H. C. Andersen.

    Lav en A4 side til hvert eventyr, der indeholder:
    1. Titel på eventyret
    2. Resumé af eventyret
    3. En passende illustration til eventyret



    3. Find alle de typiske eventyrtræk ved dine tre eventyr – lav en FLOT side med titlen: ”Eventyrtræk” – illustrér gerne med passende billeder/tegninger/ symboler.

    4. Fortæl om H. C. Andersen (brug forfatterweb) – ca. 1 A4 side, og der skal være billedmateriale fra hans liv.

    5. Du skal nu skrive et eventyr med mange karaktertræk fra eventyrets verden – det skal præsenteres for klassen: læse, fortælle, dramatisere, - aftal med din dansklærer!

    6. Du skal lave en fyldestgørende evaluering af dit eget arbejde og indsats.



    God arbejdslyst!
    Jens Hangaard





  • #4   2. jun 2009 hvad er det du ikke forstår ved siden ?

  • #5   2. jun 2009 Det meste, jeg forstår bare ikke den (:

  • #6   2. jun 2009 Jeg forstår det godt - hvad er det ved det du ikke forstår?

  • #7   2. jun 2009 udmidbart kan jeg ikke se nogen ko på isen - men hvad er det, som det er at du ikke forstår?

  • #8   2. jun 2009 1. Først laver du en forside.
    2. Så vælger du 3 eventyr, du vil læse.
    3. Så skal du skrive en side om hvert eventyr, hvor du skriver, hvad eventyret hedder, et kort resumé om hvad eventyret handler om og til sidst laver du en tegning, der passer til eventyret.
    4. Så skal du finde eventyrtræk: det kan være tre brødre, "der var engang" og "de levede lykkeligt til deres dages ende osv.) og gerne med tegninger.
    5.Så skal du kunne fortælle lidt om HC Andersen.

    Og til sidst skal du skrive dit eget eventyr.

    Det er da en helt vildt hyggelig opgave at få smiley


  • #9   2. jun 2009 okay, det kan man ikke rigtig hjælpe dig med d: for du skal jo selv læse historierne (;
    Men jeg kan ikke rigtig se hvad det er, som er svært at forstå? - tror du ikke bare det er fordi det virker lidt uoverskueligt, at der er så mange ting? smiley


  • #10   2. jun 2009 det er da ikke særlig svært at forstår

    1)du skal lave en forside til din opgave
    2) læse 3 eventyer og give rsumé og lave illustration til hver af dem
    4) så skal du nævne deres eventyrtræk f.eks. magiske tal 3, 7 osv

    osv


  • #11   2. jun 2009 og til sidst skal du evaluere dig selv dvs har du arbejdet godt og effektivt eller ?

  • #14   2. jun 2009 Illustrationer er bare billeder og tegninger, der passer til historien. Hvis det nu er fyrtøjet, kan man tegne de tre hunde, som illusterer eventyret smiley

  • #15   2. jun 2009 du stater bare ved punkt 2 læser 3 eventyr hvor minst det ene skal være af hc andersen
    og skriver en a4 som indholder dette om hver eventyr
    1. Titel på eventyret
    2. Resumé af eventyret
    3. En passende illustration til eventyret(kunne være billede tegning eller andet )

    så er det punkt 3: det er ting som 3 og 7 og andre eventyr træt kan du også finde på nettet, der kunne du jo tegne 7 prinsesser hvis det er det der er med i eventyrert

    så skal du lave en biografi om hc andersen hvor du fortæller om hans liv og hans værker

    så skal du skrive dit eget eventyr hvor de vigtige eventyr træk fremgår





Kommentér på:
Årh jeg HADER min klasselære )':

Annonce