{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
729 visninger | Oprettet:

Steroider (meget seriøst) :/ {{forumTopicSubject}}

Jeg har nogle spørgsmål omkring steroider(ved ik om jeg overhoved må oprette dette emne, men hvis jeg ik må er ok). Jeg ved godt noget om det, bivirkninger og hvordan det indtages, og hvad det egentlig rent hm 'medicinsk' er.

Men det har ikke så meget med det at gøre. Uden at sige for meget, ville jeg bare spørge om der er nogle som kender nogle som har taget det? Forstå mig ret, ikke fordi jég tænker på at tage det (overhoved!), men hvis én af jer har endten kender én eller endda mistet en pga.steroider? Hvordan personen kom ind i det, og ud af det igen?
(skriv gerne pb. hvis der er bedre!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Steroider (meget seriøst) :/
  • #2   12. jun 2009 Okay tak for dit svar smiley Du aner ik hvor meget det betyder !! :')

• #4   12. jun 2009 Ja jeg kender en der har taget det, han tog dog det - også alt muligt andet lige fra coke til alt andet end noget hvor nåle var indblandet.
    Og havde taget det fra han var 13.

Han havde lovet sig selv at stoppe som 20årig og det blev han vidst i denne uge, stoppede en uge før.
    Men tror næppe på at han er stoppet, han holder det bare skjult for kæresten vil jeg mene -.-.

• #5   12. jun 2009 Har 4 kammerater som er døde på det. Den sidste for 5 uger siden. r.i.p Raps.
    Kender rigtig rigtig mange der gør det. Og har i den forstand ikke noget imod det så længe de kan finde ud af at køre kurene ordenlig og ikke overbelaste kroppen mere end den kan klare. Har tre eks kærester der tog det mens vi var sammen, og man vænner sig hurtig til at se dem med en nål i armen selvom det er forfærdeligt at se på. Problemet med mange af dem der køre krudt(slang for steoider), er at de glemmer at beskytte ders organer.

• #6   12. jun 2009 signe: nej det er det ik

krikken: smiley

• #7   12. jun 2009 annie: Det er da på ingen måde sundt for kroppen selv i små mængder! Læger bruger det kun i strengt nødvendige situationer, hvis (hos mænd) kroppen ikke selv producere det mandlige kønshormon testestoron(staves) hvis kroppen ikke har problemmer med det at producere det selv, har man nok ik brug for flere! Man kan 'sagtens' bygge 'rigtige' muskler op uden!
    Problemet er også at bivirkningerne er fæle! Personen der taget steorider, bliver voldelig, får humørsvingninger og kan blive afhængig af det! (der er også andre bivirkninger!) Og knoglerne kan ikke følge med den hurtige muskelopbygning der sker, når man tager steroider. Så de kan brække, fordi man simpelthen bliver for stærk for sin egen bygnign!:/
    Men alligevel tak for dit svar!!! :')

• #8   12. jun 2009 en slem bivirkning mere er agressivitet(staves)

• #9   12. jun 2009 Bare rolig jeg kender alle bivirkningerne.(:
    Og ved bestemt godt det slet slet ikke er sundt for kroppen, siger jeg på intet tidspunkt, men det er hash, narko osv jo heller ikk, men har stadig ikk noget imod det sålænge jeg kan blive fri(:

• #10   13. jun 2009 Så du kan godt leve med at din partner ødelægger sin krop? smiley

• #11   13. jun 2009 Jeg har i Psykologi skrevet en opgave om en mand der hedder Gregg Valentino, der havde noget der hedder megareksi, som er den sygdom man lider af når man tager steroider
    Hvis det er, vil jeg gerne sende opgaven til dig, den giver et kort overblik over behandlingsformer, symptomer mm

• #12   14. jun 2009 det må du gerne

• #13   14. jun 2009 kan jeg så ikke lige få din mail?

• #14   14. jun 2009 ja, de ødelægger deres krop!

Kommentér på:
Steroider (meget seriøst) :/

Annonce