{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
189 visninger | Oprettet:

off topic fotoalbums. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

der er noget jeg ikke helt forstår med disse forskellige galleri som er lavet.

det er det med at folk bare skal lægge billeder ind af sig selv på de forskellige galleri hvor det faktisk ikke høre hjemme efter min mening.

Der er for mange unge piger og drenge som syntes man skal sidde og kigge på dem. og så opretter de et fotoalbum f.eks her inde med billeder af dem selv. og jeg sidder bare og tænker. er det ikke et Heste galleri eller er det en dating side. forstår ikke helt hvorfor de gør det men syntes ikke det høre hjemme sådan et sted her. det må være rigligt med et profil billede af sig selv.

Jeg er som sagt her inde for at lære noget mere om heste end jeg gør i forvejen og ikke for at kigge på billeder af piger.

Nogle ville nok se ned på mig pga. min holdning og andre ville måske ikke. men håber nogle kan følge mig i at det ikke er et sted hvor man skal smække billeder ind af sig selv.

mvh. Sebastian M. Dominguez

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  off topic fotoalbums.
  • #1   17. jun 2009 jeg synes at det er helt fint, for det er rart at se hvem men ren faktisk skriver med, synes da også at det er sjovt at se hvilken type mennesker der er herinde

• #2   17. jun 2009 ja men som sagt er jeg meget imod at små piger gør sig til på billeder som jeg har set mange andre steder som ikke er en disideret kønt at kigge på.

altså hvis det er naturlige billeder af dem selv er det okay. men hvis de lægger billeder ind hvor de presser deres patter op i kameraet er det jo ikke her eller andre af disse galleriere de høre til.

selvfølgelig er det rart at vide hvem man skriver men men jeg syntes dog at et profilbillede er rigeligt. efter min smag.

jeg ved godt dette er hestegalleri. men hvis man kigger på scootergalleri er drengene der inde ellevilde med at lægge billeder ind af deres små sår efter et styrt på en scooter...

mvh. Sebastian.

ps. som sagt har vi mennesker mange forskellige meninger om ting. og osse godt nok. for verden ville være kedlig hvis alle havde samme mening.

Kommentér på:
off topic fotoalbums.

Annonce