{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
392 visninger | Oprettet:

Jeg kan ikke forstå det )': {{forumTopicSubject}}

Kender i det, når man har levet med noget hele livet, undværet det et par år. Og pludselig indser og pisse meget man savner deT?

Jeg har indset hvor meget jeg savner mine 3 rigtig gode veninder, den ene har jeg kendt siden hun var 1 døgn! De to andre har jeg kendt siden 0'klasse.

Jeg flyttede skole i 5 klasse /:

Jeg savner virkelig den tid hvor man bare gjorde det, det eneste man tankte på var fremtiden, og nu savner jeg fortiden. )':

Jeg ser stadig hende jeg har kendt hele livet, hende skal jeg til tyrkiet med om to uger (:
(vores mødre er bedste veninder)

Men kender i det?
Efter sommerferien går alle på forskelige skoler )':

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg kan ikke forstå det )':
  • #1   22. jun 2009 kender det.. har gået på 5 forskellige skoler.. sammen mine barndoms venner så meget.. det var dem jeg legede med da jeg var lille, vi var udadskillelige dengang og pludselig bliver man revet væk fra dem.. smiley heldigvis har jeg stadig lidt kontakt med dem.. smiley men er glad for hvor jeg bor nu, bor i jylland nu, vi flyttede fra sjælland.. har nogle rigtige dejlige venner her ovre smiley smiley

• #2   22. jun 2009 Jeg er ikke flyttet, jeg flyttede kun skole /: Så jeg bor tæt på dem (: Men det er så svært at holde kontakten? ):

• #3   22. jun 2009 ja det er det.. men hvis man virkelig vil blive ved med at snakke med dem, må man kæmpe smiley

• #4   22. jun 2009 det sker for alle på et tidspunkt tror jeg smiley vi var også en helt uadskillige gruppe (mig og 4 andre) vi stod med vores heste samme sted, var sammen hver dag, sov sammen hver week. og var virkelig tæt, fra vi var 10 år til 15-16 år..

Men nu er vi allesammen flyttet hver til sit og vi har egentlig stadig kontakt men kan virkelig mærke det slutter nu da man jo har fået kærester, skal starte i gymn. og ridetiden nok snart slutter for nogle af os smiley

men det sker bare for de fleste og det er så sørgeligt at tænke tilbage på alle de skønne skønne tider man har haft sammen og ville ønske man kunne skrue tiden tilbage og opleve det en gang til, men det kan man bare ikke og nu må man bare nyde tiden lige nu og her, istedet for at spilde tårer på fortiden...

• #5   22. jun 2009 Det er det, men tror vi laver en hyggeaften hvor vi er sammen allesamen igen en sidste gang, måske for evigt?

• #6   22. jun 2009 Man skifter hele tiden i vennekredsen. Nogle gange er det hårdt, andre gange er det befriende!
    Kun de bedste har man mod på at kæmpe for at beholde smiley
    Men venner kommer og går, du får nye, og de forsvinder også engang smiley

• #7   22. jun 2009 Jeg håber aldrig jeg mister hende jeg har kendt hele livet /: Vi har været igennem ALT!

Vores bedste forældre har været bedste veninder, så blev vores forældre født, de blev bedste veninder, og så kom vi og blev bedste veninder (:

• #8   22. jun 2009 Så må du kæmpe for det... Eller det skal i begge jo smiley

Kommentér på:
Jeg kan ikke forstå det )':

Annonce