{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

vores katte er forsvundet {{forumTopicSubject}}

vi har 2 hunkatte på mine forældres gård, og 1 hankat.

De 2 hunkatte er 1 og 5 år.
den på 1 år er en turkisk van(Tia), som min mor fik i gave sidste år, det er en meget fin langhåret kat, og hun er speciel i farven, da de normalt er hvide, ligesom alle hendes søskende, men hun er 3 farvet.
Hun er den eneste indekat, men hun må da også gerne være ude, hun kommer ind HVER nat, og har hun altid gjort.

Den på 5 er en havl gårdkat og halv norskskovkat(madam skrald), også 3 farvet, hun har 3 killinger og 1 plejekilling herhjemme, de er 5 og 6 uger.

For ca en uge siden forsvandt vores hankat, men det er ikke unormalt med hankatte på 1 år

Jeg passer gården mens mine forældre er på ferie.
Igår aftes blev Tia så overfaldet af en fremmed hankat, men vores hund kom hende til undsætning, hunden gør normalt ikke katte noget, men her gik hun efter at slå den i hjel, hun fik ikke fat i den.
Jeg kunne ikke få Tia med ind der, og hun kom ikke tilbage, jeg har ikke set hende idag.

Skrald går i et bur med hendes killinger, og kommer et par gange om dagen ud af buret uden killingerne, men efter en times tid, henter hun os, så hun kan komme ind igen.
Jeg lukkede hende ud kl 16, og har heller ikke set hende igen.

Så nu sidder jeg med 4 MEGET ulykkelige killinger som savner deres mor.

Jeg har kigget over alt, men kan ikke finde dem, har også været nede på vejen for at kigge, men heller ikke noget der.
Jeg har også prøvet at få fat i naboen, men der er ikke nogen hjemme.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre.

Killingerne er gamle nok til de spiser selv, så det er ikke noget problem, men derfor vil de stadig gerne have deres mor


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vores katte er forsvundet
Kommentér på:
vores katte er forsvundet

Annonce