{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Hvad kan der ske når man ryger.... {{forumTopicSubject}}

Hvad kan der ske hvis man lige har haft lidt ondt i lungen og uregelmæssig hjertebanken og bagefter ryger en cigaret? Sidder og har vildt meget lyst til at ryge en inden jeg smutter i seng om lidt, men det er som om min krop ikke vil have det, men mit hoved vil smiley
Har før haft uregelmæssig hjertebanken og brystsmerter hvor jeg har røget alligevel. Men kan der ske noget? Nogle som kender nogle skrækhistorier?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan der ske når man ryger....
  • #1   4. jul 2009 Der sker noget selvom du ikke mærker det! Det er ret sandsynigt din krop prøver at sige fra. Kroppen kan ligesom hesten ikke bare råbe hvad der er galt, man må lytte og lære ;D

• #2   4. jul 2009 Jae men brystsmerterne kommer fordi jeg går og spænder, men når jeg så spænder tilpas nok begynder mit hjerte også.. så tænkte det måske ikke var godt at ryge for så når jeg puster ud bruger jeg mine muskler igen.
    Men har røget den nu, der er aldrig sket noget alvorligt, men hvis nogle kunne komme med nogle skrækhistorier forårsaget af det jeg beskriver, kunne det være jeg alligevel kunne undvære den til næste gang det sker ;O)

• #3   4. jul 2009 Kender ikke nogen skrækhistorier, men du kan blive en...
    Jeg er ikke ude på at skræmme dig :))

• #4   4. jul 2009 Kender ikke nogen, men har set en masse klamme billeder, og hader selv røg..

Har aldrig røget, og kan heller ikke tåle det, mine øjne løber i vand, og jeg kan slet ikke få luft... så vores hjem er total røgfri smiley også bilen smiley

• #5   4. jul 2009 Ja du har ret. Må hellere smutte i seng så jeg ikke ryger flere smiley
    Godnat :O)

• #6   4. jul 2009 Men rent lægemæssigt er hjertebanken jo kroppens måde at give advarsler på...

Ligesom mavesår er et tegn på SLAP AF... omgående...

Jeg lider af jeg nogle gange besvimer (kan heldigvis nogenlunde forudsige det)
    Men når jeg begynde at blive svimmel skal jeg ligge med ned, lige lidt.. det er fordi det hele går for stærkt og jeg stresser smiley

• #7   4. jul 2009 Godnat.. smiley

• #8   4. jul 2009 Meldgaard: Tjaa men var til lægen med det engang hvor jeg fik at vide at det var meget normalt at have uregelmæssig hjertebanken. Men du kan godt have ret alligevel :O)

Jeg har også oplevet det med at besvime, men jeg har også lært at forudsige det og styre det. Jeg trækker bare vejret lidt dybere end normalt for at få ilt til hovedet og det hjælper altid :O) Prøvede også den med at ligge mig ned, men det er meget bedre at huske at trække vejret ordentligt :O)

Godnat :O)

• #9   4. jul 2009 Hov lige en tilføjelse: Når man er ved at besvime gør man oftest det at man slapper helt af i alle muskler i kroppen, også i lungerne, så man glemmer oftest uden rigtig at bemærke det at trække vejret ordentligt. Ved selvfølgelig ikke om det er en sygdom du lider af, men hvis ikke så hjælper det i hvert fald! :O)

• #10   4. jul 2009 Min far har lige haft blodpropper i hjernen og hul i hjertet (gennemgik stor operation for en måned siden) og han fik afvide, at det nedsætter risikoen for blodpropper 90% at stoppe med at ryge smiley

Kommentér på:
Hvad kan der ske når man ryger....

Annonce