{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
327 visninger | Oprettet:

vudere pris {{forumTopicSubject}}

Hvordan vudere man en pris på en evt salgshest. Hvis jeg nu skulle sælge min hest feks, hvad ville i så som køber lægge vægt på. Det er selvfølgelig individuelt, eftersom man som rytter har forskelligt behov.

Overvejer igen igen at sælge min haflinger, da vi simpelthen ikke kan finde ud af det sammen. Jeg elsker hende virkelig højt og vi har det hyggeligt sammen, og jeg er sikker på hun godt kan lide mig, men så snart det kommer til selve ridningen har vi vidt forskellige temprement. Jeg savner rigtig meget at ride ture i skoven og på langture osv, og det egner hun sig ikke til, da hun ikke er meget for at ride ud alene.´

Hun er 9 år, meget rolig i al omgang fra jorden, kan de mest basale ting, meget glad for bøbn og kunne blive en perfekt turhest, med andre heste. Hun kan sagtens gå i en flok med ud og med børn opføre hun sig pænt, særligt med voksen ved siden.
Hun har aldrig været syg, men skal have ordnet hove lidt oftere, hun går uden sko, men skal have smed hver 2 måned, da hun slider dem skævt.

Ellers er hun passet med alt.

Har kun papir på hendes mor side.

Hvad kunne man evt sætte hende til i pris ?

Jeg synes det er meget svært, da hun altid ville være mere værd for mig, end hun nogensinde ville være det i penge.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vudere pris
  • #1   9. jul 2009 I annoncen, ville jeg først kigge på billederne, om de er veltaget, eller bare nogle som er blevet smækket ind fra hestens profil, og som er ret dårlige.

• #2   9. jul 2009 Billederne skal være tiltalende i en annonce og skal være med rytter på i nogle af billederne. Så skal teksten være positiv og indeholde de ting der er gode ved hesten og kun hvis der er nogle fejl som man skal oplyse om skal disse skrives i annoncen.

Pris, ja hun er jo ikke så gammel endnu så hun vil kunne bruges i avl, så omkring de 20.000 tænker jeg.

Kommentér på:
vudere pris

Annonce