vudere pris {{forumTopicSubject}}
Hvordan vudere man en pris på en evt salgshest. Hvis jeg nu skulle sælge min hest feks, hvad ville i så som køber lægge vægt på. Det er selvfølgelig individuelt, eftersom man som rytter har forskelligt behov.
Overvejer igen igen at sælge min haflinger, da vi simpelthen ikke kan finde ud af det sammen. Jeg elsker hende virkelig højt og vi har det hyggeligt sammen, og jeg er sikker på hun godt kan lide mig, men så snart det kommer til selve ridningen har vi vidt forskellige temprement. Jeg savner rigtig meget at ride ture i skoven og på langture osv, og det egner hun sig ikke til, da hun ikke er meget for at ride ud alene.´
Hun er 9 år, meget rolig i al omgang fra jorden, kan de mest basale ting, meget glad for bøbn og kunne blive en perfekt turhest, med andre heste. Hun kan sagtens gå i en flok med ud og med børn opføre hun sig pænt, særligt med voksen ved siden.
Hun har aldrig været syg, men skal have ordnet hove lidt oftere, hun går uden sko, men skal have smed hver 2 måned, da hun slider dem skævt.
Ellers er hun passet med alt.
Har kun papir på hendes mor side.
Hvad kunne man evt sætte hende til i pris ?
Jeg synes det er meget svært, da hun altid ville være mere værd for mig, end hun nogensinde ville være det i penge.
jul 2007
Følger: 26 Følgere: 34 Heste: 2 Emner: 484 Svar: 4.531
aug 2007
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 5 Emner: 217 Svar: 2.027
Pris, ja hun er jo ikke så gammel endnu så hun vil kunne bruges i avl, så omkring de 20.000 tænker jeg.
vudere pris