{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Uren hud(Menneske)?"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uren hud(Menneske)?
  • #1   13. jul 2009 Redap... Det er på recept(;

• #2   13. jul 2009 Basion også skal det være 10%
    Men du skal være konsekvent med at bruge det hele tiden da min hud af en eller anden grund er blevet imun overfor det da jeg stoppede i en periode med det.

Skær ned på mælk og mælkeprodukter hvis du spiser/drikker meget af det - det kan nemt være kilden.

• #3   13. jul 2009 rense huden hverdag, bruge bodylotion og sådan en skrubbe tingeling (;

• #5   13. jul 2009 jeg bruger en vaskegel, en skintonic, og en 3 in 1 fra clerasil (;

• #6   13. jul 2009 Snak evt. med dem i matas, der findes mange ting mod uren hud om du er slemt angrebet eller ikk.
    Bruger selv et ret dyrt mærke fordi jeg ville have noget der virkede og det virker super.

• #7   13. jul 2009 Jamen en pæn hud hænger jo sammen med en sund livsstil.
    hvis du spiser sundt og dyrker godt med motion , så du for svedt alle urenhederne ud skulle din hud gerne blive bedre.
    Hvis du har svedt skal du gå i bad og rense din hud, ellers hænger det du har svedt ud i huden og gør den mere uren.

Derud over er en god skintonnic og en fed creme et must.
    jeg bruger rense serien fra clinique, de har en masse forskellige rense serier der passer til forskellige hud typer. Det er godt nok ret dyrt men, det virker altså osse rigtig godt.
    hvis du går ind i matas og siger du gerne vil have en rense serie fra clinique så skal de nok hjælpe dig med og finde den rigtige.
    man kan få en prøve pakke som holder ca 2 uger til 80 kr.

Jeg Renser min hud når jeg står op om morgnen og så når jeg har været ude og ride går jeg i bad og renser den igen smiley

Og et lille fif mere er - LAD DINE BUMSER VÆRE OG LAD VÆRE MED OG PIL I DEM smiley
    ^^ du får ar og en endnu grimmere hud. Det med man skal trykke dem ud når de er gule passer IKKE!!

Jeg har prøvet næsten alle rense serier og clinique er altsådet bedste, jeg går meget op i min hud og det er det eneste jeg har været tilfreds med . jeg har hverken hudorme eller bumser mere smiley

det blev vidst til en lille roman haha

• #8   13. jul 2009 Prøvede Matas - det virkede overhovedet ikke en disse også var det skide besværligt med 3 ting man skulle bruge.

Så er program på et tidspunkt hvor nogle læger fra England ville ud med sandheden om urenhud - de fortalte at det hverken var make up eller fed mad der var synderen men noget som jeg ikke kan huske, det var et eller andet i kroppen, noget med den producerede for meget af nogen stoffer og derfor ikke kunne komme af med det - derfor er det forskelligt fra person til person da ikke alle producerede meget.
    Dog var det sjovt nok mælk der var det især fortalte de, og da de spurgte alle de drenge med utroligt urenhud - så drak alle sjovt nok meget mælk.

Men har man seriøst meget kan man gå ned til lægen og få noget recept medicin smiley

• #10   13. jul 2009 Det var vidst det det hed, det der stof jeg ikke husker x).

• #11   13. jul 2009 Krikken

self gør det noget hvis du æder en hel pose chips hverdag.

hvis jeg bare spiser en lille smule chips kan jeg mærke det i min hud..

• #14   13. jul 2009 har kun tre ting der virker ved mig,´og det virker.

Spris sundt, drik massere af vand, og rens huden morgen og aften.

• #15   13. jul 2009 .

• #16   13. jul 2009 Tusind tak allesammen, har læst alle jeg svar igennem(Hertil) smiley
    Bliv gerne ved med at komme med råd og forslag, da jeg gerne vil have alle muligheder som ville kunne hjælpe mig! smiley

Til nogle af jeres svar:
    Jeg drikker meget mælk, og vil prøve at skære ned på dette!
    Derudover vil jeg prøve at gå i matas og til lægen, og høre deres mening! smiley

- Flere råd!

• #18   13. jul 2009 P-piller kan give flere bumser ligesom nogen p-piller for en til og tage på.

men man kan osse få p-piller der gør at du ikke får bumser..

• #19   13. jul 2009 Lad være med at proppe alt muligt på huden

• #20   13. jul 2009 Hvis jeg får mange bumser lige pludselig så bruger jeg klorhexodin.. Det hjælper!! Det renser virkelig huden! Bare husk at følge op med en god creme smiley

Jeg har Shiseido warming scrub til hovedet som jeg bruger en gang i ugem, Clinique ansigt sæbe, som jeg bruger efter behov, Shiseido hyper-nourishing softener lotion (da jeg tit ser meget rødmosset ud i hovedet, virkelig træls) og så en shiseido creme, en lyserød fætter som er virkelig let, men som fugter som en i hel....! Alt dette har hjulpet på mig.. Det er stadig ikke optimalt, da jeg stadig drikker alkohol osv..

Men ellers minmalt med makeup og masser af vand!!

• #21   13. jul 2009 JBT - Det kommer an på ens hormoner om man tager på og får bumser..

Jeg gjorde ikke

• #22   13. jul 2009 Merethe - Hvor får man det øverste? smiley

• #24   14. jul 2009 Tanja

man kan få nogen specielle p piller der gør at man IKKE får bumser.

• #25   14. jul 2009 - Pernica Foto -

Det har jeg bare prøvet i flere år (siden jeg var teenager og indtil jeg var 23) og det har ikke hjulpet på min hud smiley Den har brug for hjælp desværre.. den kan både være mega tør, og så går den amok og producere alt for meget fedt, også bliver min hud bare fedtet... Plus jeg har rødme især på kinderne og lidt på næsen, det er SÅ træls!!

Har brugt alt fra billige cremer fra Aldi og til de nogle af de okay dyrer cremer.. Shiseido er den eneste der har hjulpet på min meget sære hud... Så nogen gange virker den naturlige metode bare ikke helt... Men nu er mdt tilfælde også lidt speciel smiley

Så nogen gange er der bare ikke noget at gøre..

• #26   16. jul 2009 Merete L - Hvor fik du det produkt fra? smiley

• #27   16. jul 2009 JBT - mine var ikke specielle, de var alm. lindynette

Kommentér på:
Uren hud(Menneske)?

Annonce