{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
475 visninger | Oprettet:

Er jeg dååm eller bare mindre klog? {{forumTopicSubject}}

Okay, her er lidt historier i skal bare selv bedømme og jeg er dum eller bare mindre klog xD

nr.1 = Jeg var på Bornholm med min klasse, og vi skulle så besøge sådan en rundkirke igåå? Og så siger en fra min klasse : Nanna gå ind og se i venstre hjørne der ligger et skellet. Og jeg går så ind i 'RUND'kirken og kigger i 'HJØRNET' men problemt er jeg kan sku da ikke finde hjørnet i rundkirken? underligt hva....

nr.2 = Jeg sad inde i min klasse og så siger min klasse lære se Nanna der er en hest uden for vinduet(det skal lige siges jeg bor inde i byen) og jeg kigger, det siger han 4 gange mere hvor jeg hopper på den, og 6 gang siger han så der står en hest ovre på græsplænen ved rundkørelsen og jeg spørger "hvad for noget græs" !! DUMT!!

nr.3 = Mig og en veninde går i byen og så siger to fra min klasse der er blondie 1 & blondie 2 og så spørger jeg hvad for et bogstav er jeg? IDIOTISK!!!

nr.4 = ALLE de tests jeg tager inde på computeren med hvor meget blondine man er får jeg altid 100% eller Totalt Blondine. TRÆLS!

nr.4 = Jeg er IKKE ret klog, og nogle gange hvis der er nogle der gør mig bange reagere jeg først 4 sekunder efter og skriger. ÅNDSVAGT!

Vuder selv, og skriv det her .. xD

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er jeg dååm eller bare mindre klog?
Kommentér på:
Er jeg dååm eller bare mindre klog?

Annonce