194 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Grupper"
Grupper Grupper Grupper
Hold kæft hvor er det sygt så mange grupper, som handler om det SAMME bliver oprettet!!! Hold kæææææft mann hvor er det irri. "Meld jer ind i min gruppe", "se min nye gruppe" . Og så bliver de meeega...
Hold kæft hvor er det sygt så mange grupper, som handler om det SAMME bliver oprettet!!! Hold kæææææft mann hvor er det irri. "Meld jer ind i min gruppe", "se min nye gruppe" . Og så bliver de meeega...
Skrevet af: Røsle l LÆRINGSTEORI JA TAK! - 3. dec 2007
Grupper, grupper, grupper
Ja, er der ikke ved at være lige riglig mange af de der emner. ''vil du være med i min gruppe?'' Gælder 10-indlægsreglen ikke her ? Kan det ikke holdes under et indlæg ? Eller er det bare mig ?
Ja, er der ikke ved at være lige riglig mange af de der emner. ''vil du være med i min gruppe?'' Gælder 10-indlægsreglen ikke her ? Kan det ikke holdes under et indlæg ? Eller er det bare mig ?
Skrevet af: Rikke Jacobsen . - 9. jan 2007
Grupper?
Hvis nu jeg er medlem i en gruppe og jeg ikke vil være med i den mere, hvad skal jeg så gøre?<3 :)
Hvis nu jeg er medlem i en gruppe og jeg ikke vil være med i den mere, hvad skal jeg så gøre?<3 :)
Skrevet af: Esther - 25. apr 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Nyt amatur 900 kr.
- Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
- Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
- Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
- Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
okt 2004
Følger: 97 Følgere: 110 Heste: 3 Emner: 163 Svar: 6.006
Der kan du slette den
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Grupper