Så ringede min far endelig :'( {{forumTopicSubject}}
Min far har lige ringet til mig, har ikke snakket med ham i nogle år er rigtig glad for at høre fra ham og vide at han ikke har glemt mig
Kunne bare ikke forstå så meget af hvad han sagde da han snakker med en meget kraftig liverpool accent. Tror det kan sammenlignes med københavns og slem sønderjysk.
Er så ked af at jeg hele tiden måtte sidde og få ham til at sige tingene igen og igen
Til sidst gik hans tlf ud og vi fik ikke sagt farvel. Nu går der nok flere år før jeg høre fra ham igen. Er helt færdig
Savner ham så meget men kan ikke få kontakt til ham medmindre han selv ringer og det gør ham med års mellemrum. Er bare helt ude af mig selv nu, fordi jeg har ventet så længe på det opkald og så fik vi ikke engang sagt farvel. Nu sidder jeg i uvished om det var sidste gang jeg fik snakket med ham, for han sagde at han gemte sig ude på landet fordi der var nogle som ville slå ham ihjel. Og han har levet et hårdt liv på gaden næsten hele hans liv, er bange for han heller ikke bliver så gammel.
Ved ikke om der er hoved eller hale i noget at det jeg lige har skrevet men har ingen at snakke med og må ud med det på en eller anden måde
jan 2005
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 35 Svar: 600
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Kan ikke rejse over, for har ingen kontakt til ham, og liverpool er en stor by så der er mange steder at lede.
Min mor blev skilt fra ham da jeg var 2 fordi han var så utilregnelig fordi han tog en masse stoffer og drak. Jeg blev så ustabil at det var det eneste rigtige at gøre. Og det er jeg også glad for for ellers havde jeg ikke haft en sjovt liv idag, men vil stadig gerne have kontakt til ham og se ham engang imellem. Vil gerne vide hvem han er men det kommer jeg nok aldrig til
aug 2008
Det er en dejlig familie jeg har. Min junkie far, hans bror som sidder i fængsel for tre mord, min farfar frak sig ihjem på havet(han var kaptajn på en båd) og de fleste på min mors side er alkoholikere. God blanding
okt 2005
Følger: 4 Følgere: 15 Heste: 3 Emner: 153 Svar: 3.548
aug 2008
Pasta med kødsauce: Ja min hverdag er fin nok, så længe jeg har mine heste og mine rotter :O) Fungerer ikke så godt med for mange mennesker på én gang, er vel en smule menneske sky hvis man kan sige det sådan. Trives bedst med at være alene, kan ikke være sammen med flere end 3 på én gang så brænder min hjerne sammen
apr 2006
Følger: 63 Følgere: 89 Heste: 1 Emner: 88 Svar: 3.482
(link fjernet)
aug 2008
Så ringede min far endelig :'(