{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
531 visninger | Oprettet:

useriøse køber! {{forumTopicSubject}}

er det bare mig eller er der andre som også er godt trætte af useriøse køber.

hvorfor skrive på en annonce og sige du gerne vil købe og så efter 1 minut springe fra igen?!

eller byde og så ikke have pengene.

det er ihvertfald gået mig på nerverne smiley

hav din køb og penge iorden før du byder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  useriøse køber!
  • #1   30. jul 2009 Ja, det er træls, men kan nok ikke undgås smiley


  • #2   30. jul 2009 syns også det er irriterende, men det er bare at stemme de brugere ud der gør det, for de byder jo ofte på 30 heste/ ting på samme tid, selvom de ikke har hverken råd eller forældres viden omkring køb.

    Stem dem ud, så nemt er det......


  • #3   30. jul 2009 ja det er sku også træls.

  • #4   30. jul 2009 Jeg er seriøst træt af folks måde at handle på! Jeg ved ikke hvor mange gange folk skriver "hvad er din mindstepris?" ved en annonce hvor der er angivet pris - - OG SÅ SVARER SÆLGEREN!!??
    Enten har man en fast pris, eller også skriver man at prisen er vejl. men varen vil blive solgt til højest bydende.

    Hvad er meningen med at skrive at ens hest koster 15.000 kr. og længere nede i annoncen kan man så finde det obligatoriske spørgsmål, og der vil sælgeren så typisk skrive 11.000 kr.

    HVEM ER DET SÅ SOM SKAL BETALE 15.000 KR?????

    At handle om prisen er ikke bare at komme med et andet tal. Det handler om at tilbyde noget til gengæld for et pris nedslag.

    Ville ønske samtlige på HG kunne læse dette indlæg ;o)

    Og ja, det er utroligt så mange børn som byder på ting, uden at have en rød reje....


  • #5   30. jul 2009 jeg har lige netop sat min tilsalg, godtnok står det kun i hans profil. men håber ikke at jeg får så mange useriøse henvendelser smiley

  • #6   30. jul 2009 Mit indtryk er, at jo billigere hesten/ponyen er, jo mere useriøs er henvendelserne....

  • #7   30. jul 2009 Jeg er konserkvent ved useriøse købere, vist de kun skriver på annc. uden at egentlig være seriøs, jeg skriver straks til adm. for har haft så utrolig mange dumme kommentarer i mine at jeg ikke gider det mere. Blev nødt til at slette den ene annc. og lave en ny. da det var blevet et helt forum emne oprettet der.

  • #8   30. jul 2009

    Synes bare ikk HG er seriøs, hvad angår handel af heste..

    Folk tror alt kan lånes,
    og det er små børn der skriver...


  • #9   30. jul 2009 enig.

    Forstår ikke folk der begynder at forhandle pris på en hest i en annonce. Der er jo meget større chance for at få prisen ned, hvis man tager ud og ser hesten, og man så passer godt til hesten og kommer godt ud af det med sælgeren.


Kommentér på:
useriøse køber!

Annonce