{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
521 visninger | Oprettet:

Årh, hvor jeg glæder mig (værelse) {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg var jo så "uheldig", at der gik hul i et rør under gulvet på mit værelse for et stykke tid siden, og gulvet er altså af beton! Nå, men heldivis havde vi den rigtige forsikring, så den dækkede, men for pokker det tager lang tid, når man mangler sit værelse.

Lige nu står og ligger mine ting ALLE vegne herhjemme, for værelset skulle jo tømmes. Gulvet har været boret op, nye rør er lagt ned af en vvs-mand, og så har der været en murer ude og ligge nyt cement. Nu går vi så bare og venter på, at forsikringen godkender vores tilbud på nyt gulvtæppe til værelset.

Det bliver da fedt med nyt tæppe + forsikringen har dækket alt, men gud hvor jeg savner mit værelse!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Årh, hvor jeg glæder mig (værelse)
  • #1   2. aug 2009 Det kan jeg godt forstå du gør, her for ikke så længe siden, der havde vi vasket gulvtæppe, og så skulle det tører 2 dage, så der kunne jeg heller ikke være på mit værelse...

    Så forstår dig udemærket.


  • #2   2. aug 2009 Ja, det er virkelig irriterende. Jeg har ikke haft det i lidt over en uge nu smiley

  • #3   2. aug 2009 Forstår jeg sgu godt du gldæer dig til!

    - I ½ år, boede jeg på 40-50 kvadratmeter sammen med mine forældre og lillebror , imens vores hus blev bygget ..:s


  • #4   2. aug 2009 Kan godt forstå du glæder dig smiley

    Vi har lavet totalt omrykning hjemme ved os.

    Jeg havde et 9 m2 værelse
    Mit bror havde et 9 m2 værelse
    Mine forældre havde et 20 m2 værelse (måske mere)
    Vi havde et 10m2 arbejdsværelse

    .. og så self en helvedes masse andre værelser

    Nu skal væggen mellem min brors og mit værelse rives ned.
    Det får han så til værelse

    Jeg er rykket ind i mine forældres soveværelse

    De er rykket ned i arbejdsværelset

    Arbejdsværelset er rykket ind i den gamle stue (aflukket rum) hvor der nu skal være opbevaring

    Haha vi startede fir en månede siden og er ikke færdige.
    Der er SÅ mange ting der skal sorteres, flyttes, smides ud og jeg ved ikke hvad.

    Men altså, min far er aldrig hjemme (arbejder i udlandet og er kun hjemme 6 uger om året) og min mor bruger ikke soveværelset, så hvorfor skulle de have sådan et stort værelse når vi børn der bruger det konstant skulle have sådan nogle små? xD

    Jeg er dog ikke tilfreds med mit nye værelse, der er for mange forskellige møbler, ting osv, så pakker det ned igen, maler nogle møbler lyse og så rykker jeg ind på ny xD kaos!


Kommentér på:
Årh, hvor jeg glæder mig (værelse)

Annonce