{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
696 visninger | Oprettet:

Hvordan ville I .... {{forumTopicSubject}}

Vi har flyttet vores heste her i starten af ferien hen til et nyt dejligt sted.
Gårdejeren & min mor snakker så om at lægge lå på de rygter der self. (egentlig forfærdeligt?!) er blevet startet. Der er blevet sagt at vi altid er velkomne tilbage og sådan.

Gårdejeren har så her for nylig blokeret mig på facebook ? Hun har ikke gjort det med nogen af de andre piger som også er flyttet der fra.
Hvordan ville I tage det ? Jeg tog det som at jeg ikke var velkommen op hos mine veninder mere derop, og det var jeg rigtig ked af.
Min mor har så sms'et til gårdejeren, om vi skulle tage den blokeret der som et rigtigt farvel, og at jeg var uvelkommen på hendes sted. Der blev så svaret at jeg selvfølgelig stadig var velkommen. Jeg tænker så "hvorfor så blokere mig på facebook?"
Hun har også blokeret min mor, men min mor har ikke rigtigt noget at gøre deroppe, så det betyder ikke så meget for hende.

Det kan måske være at en som engang har stået der, måske har sagt at det er min mor som styrer mine profiler (det gør moren på sin datters profil - godt nok herinde) men jeg ved det ikke. Det er den eneste grund jeg kan se, men..

Hvordan ville I tage det og kommer I måske i tanke om en anden grund til at jeg blev blokeret?
Jeg ved godt at jeg stadig er velkommen, men jeg tog det ikke helt sådan.

Vi flyttede derfra pga. at vi det nye sted sparer 1000 kr. pr. hest, og får nyere, pænere & flere faciliter og en masse småting som for små og mudrede vinterfolde om en lang lang (ca. omkring 1 km) løbegang ned for at hente vores heste. Min mor har altid snakket og redet meget med gårdejeren.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan ville I ....
Kommentér på:
Hvordan ville I ....

Annonce