{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Brugt rideudstyr! {{forumTopicSubject}}

Har kigget en del på markedspladsen de sidste par dage og jeg undres virkelig over de priser, som folk kræver for deres mere eller mindre brugte rideudstyr. Jeg synes priserne er helt hen i vejret.

Ser brugte bandager til over 100kr - i min verden er brugte bandager max. en 10'er værd eller en tur i skraldespanden..
Dækkener som har været brugt næsten en hel sæson til 700kr - om sommeren er der tilbud på 'last year' dækkener til under halv pris i mange rideudstyrsforretninger..
Brugte grimer, træktorve, slidte underlag - de er i mine øjne heller ikke meget mere end en 10'er værd.. Og kunne slet ikke finde på at sælge en grime, med mindre det var en med en nypris pænt over de 200kr..

Jeg mener at når noget rideudstyr først har været brugt, så falder udstyrets værdi 50%, og det gælder stort set alt udstyr.
Sadler er noget andet, vil jeg mene, da deres værdi ikke falder på samme måde..
Hvad synes I? Er det urimelige priser, eller køber i virkelig brugte bandager, grimer osv til disse priser??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brugt rideudstyr!
  • #1   5. aug 2009 både og. nogle folk sælger dyrt og andre billigt. syntes prisen skal være efter stand og ikke efter hvor meget det er brugt.. smiley

  • #2   5. aug 2009 ja ..
    -tjae, nu køber jeg mest nyt rideudstyr ´/ eller brugt ude i vores rideudstyrs butik .. kan ikke så godt lide at handle med folk på nettt, da man aldrig ved hvor pålidelige de er ..
    men ja, mange sætter priser på brugte ting, alllllttt for højt :o)


  • Mark J
    Mark J Tilmeldt:
    aug 2009

    Følger: 3 Følgere: 1 Svar: 31
    #3   14. aug 2009 Nethandel er blevet meget meget mere pålidelig de sidste par år og giver lige så stor sikkerhed..Fordelen er jo man i ro og mag kan surfe rundt og kigge på udvalget på alle tider af døgnet ...Prøv og besøg (link fjernet) ...Billede opløsningen på produkterne er rigtig fed og det er nemt og overskueligt at handle i shoppen .. smiley

Kommentér på:
Brugt rideudstyr!

Annonce