{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Vita dyrehandel {{forumTopicSubject}}

Hejsa :O)

Min kæreste har for en lille uges tid siden købt en fritte fra Vita Dyrehandel i Tåstrup. Den var rigtig tynd og man kunne mærke alle dens knogler og den kløede sig utroligt meget, så vi fik en tid hos dyrlægen.
Da vi kom hos dyrlægen sagde hun at den havde så mange øremider at dens øre var helt lukket sammen, pelsmider og sandsynligvis også orm, fordi den var så vommet og tynd på ryggen. Hun vurderede den til at være kritisk syg og det var ikke særlig rart at vide. Dels fordi vi allerede er begyndt at holde af den og dels fordi at min kæreste havde betalt 1200 kr for en syg fritte.
Vi ville gerne have at dyrehandlen ville betale regningen på 600 kr og gik derned for at tale med dem. De virkede tilsyneladende dødligeglade med vores situation og troede tilsyneladende ikke på at den var syg og underernæret, men tror nu mere det var fordi de ikke ville indrømme at de solgte syge dyr. (Har også tidligere købt en rotte med luftvejslidelser som 2 mdr's)
De ville ikke betale regningen sagde at vi skulle have kommet ned med den da vi opdagede at den var syg, men nu er det jo sådan at hverken ham eller mig er uddannede dyrlæger, vi troede bare den kunne have lopper eller sådan noget, og det ville ikke være det store hvis den bare skulle have haft en kur.
Men vi blev fejet af hele tiden og alle medarbejderne ville allerhelst bare have os ud der fra fordi flere og flere kunder overhørte vores samtale om syge dyr.
De ville ikke give os nr til lederen eller ejeren, heller ikke navn, og vi kan intet finde på nettet. Er der nogle herinde der ved hvordan vi kan komme i kontakt med dem? Vi vil meget gerne tale med hende eller ham om alle de syge dyr de sælger, det er sgu ikke sjovt at købe et dyr der kommer til at koste mange 100 kr ekstra end det ville have gjort hvis det var raskt.
Nogle andre som har dårlige oplevelser med dem?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vita dyrehandel
Kommentér på:
Vita dyrehandel

Annonce