{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Nogle fyre/mænd hmm ? {{forumTopicSubject}}

så lige et program forleden dag ..

hvor de sagde , hun skal have store patter, en go røv , og blondine ellers har hun ingen interesse for mig .. WTF..

synes mange er sådan , hun skal se sådan og være sådan eller er hun bare ADR !! :s

eller er det bare mig ?

Ser ikk på alle fyre ( der er self. nogle der ikke er sådan , i know ) smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 1.420 kr.
  • Underlimet vask er sluppet køkkenbordplade. Vask skal underlimes igen og vvs tilsluttes ig 1.530 kr.
  • Fejlfinde og installere opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Vinduespudser 400 kr.
  • (Gen)Opsætning af vask og vaskemøbel som er faldet ned 3.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nogle fyre/mænd hmm ?
  • #3   10. aug 2009 nogle fjolser ^^ Hesten er sku mere værd en fyrene ....

Dog har jeg en kæreste jeg har haft igennem 1 år nu, han er sku ik sådan, heldivis.... men er efterhånden VILDT træt af at andre mænd er så skide liderlige omkring de kendte som for.eks Lady Gaga? hallo, hun ligner de fleste piger, hvis hun havde taget alt det make up lort af.. altså... Nogle fyre tænker kun med deres p**!

• #4   10. aug 2009 Haha, ja dem er der bare alt for mange af.. Hvis der er nogen som afviser mig pga udseende så siger jeg bare til ham at han da slet ikke ser godt nok ud til at være kræsen xD
    Og én gang sagde jeg til en fyr "Der gik du lige glip af dit livs vildeste knald.. Trist for dig." Haha. Hold kæft han tabte underkæben. xD

• #5   10. aug 2009 øj de fleste a de drenge jeg omgårs med de vil helst ha a pigerne er alternative eller noget der omkring xD de er pænt li glade med makeuppen osv,. xD men jeg ka godt se det lidt andre jeg er sammen med ;D

• #6   10. aug 2009 Tja, det kommer nok an på hvor du finder dem. På min skole er fyrene ret konsekvent imod make-up, det siger de i hvert fald. Men det er da rigtigt at der er mange af dem du snakker om. De viser sig bare tit ikke at have så meget at byde på...

Kommentér på:
Nogle fyre/mænd hmm ?

Annonce