858 visninger
|
Oprettet:
Fritte aktivering - legetøj? {{forumTopicSubject}}
Vores Fritte er blevet træt af meget af sit legetøj, og da den er alene fritte skal den jo have noget at få tiden til at gå med til vi får købt en kæreste til ham.
Hvad kan vi gøre? Den har nogle bamser med snor og klokke i som hænger rundt omkring og nogle bolde af gummi og plastic som der også er klokker i.
Den er ikke i bur men har hele lejligheden + altanen at lege på, så der er plads til en del, hvis der findes noget stort legetøj som de kan lide :O)
feb 2004
Følger: 188 Følgere: 192 Heste: 14 Emner: 314 Svar: 2.554
Og selvfølgelig hængekøjer som ofte er deres fortrukne
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Og har set på sådan en bold til katte som man kan komme godbider i og så skal de trille den for at få dem ud. Det kunne godt være en god idé til når han er alene hjemme, så han skal yde lidt for at få sin mad, så kan han i hvert fald på tid til at gå med det. Tror jeg godt kan blive et hit
Har også et andet spørgsmål. Han er ikke helt renlig endnu og vil helst skide i hjørnerne, også selvom hans bakke står lige ved siden af.
Vi plejer at tage fat i ham når vi kan se at det lige er sket og sige "fyyyha" mens vi holder ham mod hans lort og så sætter vi ham ned i bakken bagefter, men det har ikke virket endnu så tænker vi gør noget forkert?
apr 2008
Følger: 5 Følgere: 9 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 4.437
mar 2005
Følger: 16 Følgere: 27 Heste: 5 Emner: 119 Svar: 8.407
aug 2008
De er rigtig kloge, fuldstændig ligesom en lille hund eller kat og skal så vidt jeg har forstået også opdrages lidt i samme stil som en hund.
Min kæreste lærte i hvert fald engang en hund at blive renlig ved at holde den hen til den lort og sige ah ah, og bagefter tage den ud til hvor det nu skulle foregå
aug 2008
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Heste: 2 Emner: 20 Svar: 192
Mine var fuldstændig vilde med plastikposer, og at kravle op af et håndklæde mens man går med det ned af sig. Prøv dig frem..
aug 2008
Han har også en kasse fra et kattekræssetræ som han er meget meget glad for.
Men den med drænslangen vil jeg da se om jeg ikke kan få sat op :O)
Fritte aktivering - legetøj?