{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Fritte aktivering - legetøj? {{forumTopicSubject}}

Vores Fritte er blevet træt af meget af sit legetøj, og da den er alene fritte skal den jo have noget at få tiden til at gå med til vi får købt en kæreste til ham.
Hvad kan vi gøre? Den har nogle bamser med snor og klokke i som hænger rundt omkring og nogle bolde af gummi og plastic som der også er klokker i.
Den er ikke i bur men har hele lejligheden + altanen at lege på, så der er plads til en del, hvis der findes noget stort legetøj som de kan lide :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fritte aktivering - legetøj?
  • #1   12. aug 2009 mange fritter er helt vilde med hundelejetøj og kattelegetøj smiley
    Og selvfølgelig hængekøjer som ofte er deres fortrukne

• #2   12. aug 2009 Bedste aktivering er jo ofte noget med mad, er der ikke noget i kan gøre, for at den skal bruge ekstra tid på at spise olege med maden.

• #3   12. aug 2009 Er også ved at få styr på nogle hængekøjer til ham, skal bare lige finde ud af hvor de skal sættes op.

Og har set på sådan en bold til katte som man kan komme godbider i og så skal de trille den for at få dem ud. Det kunne godt være en god idé til når han er alene hjemme, så han skal yde lidt for at få sin mad, så kan han i hvert fald på tid til at gå med det. Tror jeg godt kan blive et hit smiley

Har også et andet spørgsmål. Han er ikke helt renlig endnu og vil helst skide i hjørnerne, også selvom hans bakke står lige ved siden af.
    Vi plejer at tage fat i ham når vi kan se at det lige er sket og sige "fyyyha" mens vi holder ham mod hans lort og så sætter vi ham ned i bakken bagefter, men det har ikke virket endnu så tænker vi gør noget forkert?

• #4   12. aug 2009 Ved ikke hvor tit han går på bakken, har i prøvet at rose når han bruger bakken istedet? Har aldrig haft en fritte, så ved ikke hvor kloge de er, men tvivler på den forstår det på den måde, men ved det jo faktisk ikke, da jeg ikke har haft en.

• #5   12. aug 2009 byt legetøjet ud engang imellem.. så gemmer du det den er træt af væk i et stykke tid, og vupti så tror fritten det er nyt smiley

• #6   12. aug 2009 Vi roser den meget hver gang vi ser når den er på bakke, men det er sjældent man lige opdager når han sidder der.
    De er rigtig kloge, fuldstændig ligesom en lille hund eller kat og skal så vidt jeg har forstået også opdrages lidt i samme stil som en hund.
    Min kæreste lærte i hvert fald engang en hund at blive renlig ved at holde den hen til den lort og sige ah ah, og bagefter tage den ud til hvor det nu skulle foregå

• #7   12. aug 2009 Tanja: Haha ja god idé smiley

• #8   13. aug 2009 Jeg lavede forskellige ting med mine. Tog dem med på stranden eller ud i haven. Når vi var inde havde jeg et stykke drænslange på ca 9 meter hængt op på væggen og over et spær. Det var noget de kunne bruge. Eller læg et rå æg frem til ham. En papkasse med et lille hul i så han lige han komme igennem kan måske også bruges. ?
    Mine var fuldstændig vilde med plastikposer, og at kravle op af et håndklæde mens man går med det ned af sig. Prøv dig frem.. smiley

• #9   13. aug 2009 Vi går også tur med vores hver dag og rå æg er ad hvis man spørger ham, han er meget meget kræsen selvom rå æg skulle være en delikatesse for fritter. Men har tænkt på at købe vakkelæg og give ham et helt et så han selv skal slå hul og spise det, måske er det sjovere sådan :O)
    Han har også en kasse fra et kattekræssetræ som han er meget meget glad for.
    Men den med drænslangen vil jeg da se om jeg ikke kan få sat op :O)

Kommentér på:
Fritte aktivering - legetøj?

Annonce