{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
550 visninger | Oprettet:

Min sang. {{forumTopicSubject}}

OG NEJ - den er ikke fantastisk eller noget andet. Den viser bare min følelser. smiley

Bella jeg var solgt lige fra start du var min drømme pige, fra stjernerne på himlen ingen tvivl du var min engel.
Og alle kunne se du var med mig! Jeg var så fucking stolt! Vi viste dem hvad vi kunne, men ingen tro’ed det var, sandt, nej.
Og planen den kun’ne ikk’ slå fejl, jeg sku’ bli’sammen med dig, lykken var her, og vi tro’ed på den, jaa.
Vi to vidste det var sandt, ingen kun’ne sige nej til den!
Jeg ville virkelig ønske du ku’nne bli’, men vi nød til at si’ge farvel..

Min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. Min engel smiley
Jahaaa..
Jahaaa
Jahaaa
Jahaaa

Bella jeg var solgt lige fra start! Ku’nne ikk’ gå hurtig nok, jeg tog dig ind og lod dig blie en del af min familie!
Men pluds’li sku’ du væk, jeg fik et kæmpe chok. Jeg vidste det godt! Men ikke lige at det ville….
…gå så hurtigt nej, fordi jeg troede, at vi ville ha en masse tid endnu, jeg tænkte ikk på, deeeeet’ ku gå så hurtigt som nu, neeeeeej.
Jeg fik det af vide, aften inden du, rejst’, jeg var knust, græd hos dig, inden jeg skred. Græd hele vejen hjem! Kunne kun sige sådan faaaaaaarvel.

Min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. Min engel smiley

Så ulyk’lig, det gjord mig, men du forstod det ikk endnu, nej, søde skat, i morgen skal du vææk, FRA MIIIIIIIIIIIIIIIG!.

Min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. min engel, min engel, min engel, for evigt, for evigt, for evigt, jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, KUN DIG, farvel. Min engel smiley Åuåååå, Jaaaa, jaaaa, jaaaa.

Skrevet af Josefine d. 15/8-2009, Bella rejser i morgen d. 16/8-2009, for Bella’skat, vil altid elske dig! Og aldrig glemme dig!<3 Den måde du var overfor mig på, var helt fantastisk! Vi elskede hinanden, og stolede 100% på hinanden, at ville skulle flå’es så hurtigt og hårdt fra hinanden, var virkelig hårdt! Jeg håber meget du får det godt det nye sted, og du opføre dig ordenligt, så de behandler dig med respekt! Bella min engel? Pas nu godt på dig selv! Og på dine nye ejere, og vis dem den dejlige pony du er! Ligesom du gjorde overfor mig! :’)<3 VIL SAVNE DIG PÅ RIDESKOLEN SKAT!<3

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min sang.
Kommentér på:
Min sang.

Annonce