{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MIN HJEMMESIDE ER FÆRDIG!!
  • #1   16. aug 2009 rigtig flot smiley

• #2   16. aug 2009 Din hjemmeside er flot, ingen tvivl om det. Godt arbejde. Men men men, hvis vi lige tager de kritiske øjne på. Du er kun 14 år gammel, og du tilbyder undervisning for heste med probemler. Har du en forsikring der dækker i tilfælde af ulykke ? Har du taget nogle kurser der gør dig kvalifesret til at undervise forsvarligt og gøre det rimgeligt at du tager penge for det ? Jeg tænker bare, jeg er selv 21 år, har 3 kursuer i hms, og et i klikkertræning og et i hestemassage, og jeg ville stadig ikke mene at jeg kan tilbyde folk den hjælp de har med deres heste. Jeg mener ansvaret er alt for stort.

Fordi at du er kommet så langt med lille lyn, hvilket jo er rigtig flot, gør det dig jo ikke uden videre kvalifisret til at varetage det ansvar at undervise folk og deres heste med problem adfærd.

Jeg ville hvert fald aldrig få en hestetræner ud under 18 år, uden papir eller bevis på kursus eller uddanelse. Du skal huske at selv prof hestefolk, af og til kommer slemt til skade ved at træne og arbjede med problem heste. Du kan umuligt have erfaring nok til at arbjede med sådan heste under ansvarlige vilkår.
    Ville du derud over være i stand til at sige fra ? Til at se om hesten i virkeligehden har ondt? til at modtage kritik ? til at blive stillet kritiske spørgsmål ? til at løse konflikter og ville du vigtigs af alt være i stand til at se dine egen evner med et realtistsk syn ? ??

• #3   16. aug 2009 og i øvrigt,hvad ville du gøre hvis ikke hesten reagere på lige netop det lille lyn har reageret på. Jeg sidder og læser din hjemmeside og et sted skriver du bla at hvis hesten bider ud efter en, skal man lægge en hånd på bringen og sige bak. gjorde man det ved min hoppe i starten, kunne hun finde på at stejle. Rigtig dominrende heste, ville måske endda gå til angreb, da det er en kæmpe dominans at blive bakket.

Jeg tænker bare at det er enormt vigtig at du ikke overvudere egne evner. På mig virker det som om at du lever meget højt på din store succes med lille lyn, hvilket jeg godt kan forstå. Og du har fået mod og lyst til at dele din erfaring med andre. Men igen, hvis jeg var dig ville jeg lige falde ned på jorden igen og tænkte sig rigtig godt om og tænkte over hvad du egentlig har lært og hvor meget erfaring du egentlig har i at arbejde med forskelige heste og ikke kun lille lyn.

• #4   16. aug 2009 det er en ritgtig god side:) SPÆNDENE:)

• #5   16. aug 2009 Er det gratis at lave hjemme side der?

• #6   16. aug 2009 Ja, det er det Franciska-la france M smiley

• #8   16. aug 2009 FREJAFIN:
    TUsind tak for din meget beskrivende kritik smiley
    Det har på INTET tidspunkt skullet opfattes på den måde!
    Jeg mener overhovedet ikke jeg er i stand til, at hjjælpe med rigtige problemheste.
    Især fordi det tog mig 4 måneder, med arbejde HVER DAG, at få Lille Lyn "omvendt".
    Jeg fjerner det strakst, da det slet ikke er sådan et signal jeg vil udsende smiley

• #9   16. aug 2009 til de bidlæse vegater. Er glad for at du ikke blev såret over min "kritik", Det var hellere ikke meningen. Synes nemlig din hjemmeside er rigtig god. Men som skrevet længere oppe, tænker jeg at det er en alt for stor mundfuld at tilbyde folk hjælp til deres problem heste.

Men godt arbejde med lille lyn og kan gdt forstå du er stolt over at du er nået så langt med hende,

• #10   16. aug 2009 FEJAFIN:
    dET ER ENDNU EN TING ..
    Du skrev at jeg "Lever højt på min succes med Lille Lyn" ..
    Det gør jeg nu ikke ..
    Eller alts¨, jo jeg er da selvfølgelig glad for vi er nået så langt, men føler mig nu ikke som "noget specielt" da jeg kan se hvor mange der er nået så uffateligt længere end mig ..

• #11   16. aug 2009 At du lever højt på noget, betyder ikke at man nødvendigvis føler dig som noget særligt. Det jeg mener er at du lever højt på det, du glæder dig over det hver dag, har fået åbnet dine øjne og lyst til at uddele erfariner. Du har fået succes ud af det og er stadig glad ved tanken om det. Det er hvad jeg mener med det, og det skal du da have lov til. Det er helt naturligt og det ville jeg da også gøre.

• #12   16. aug 2009 Hmm ja okay ..
    Det er måske lidt overdrevet, men ihvertfald tak for den konstruktive kritik smiley
    Det er altid rart at få en "Flot hjemmeside", men kan ti gange bedre lide uddybede kommentarer - Også når det er kritik ;O

• #13   16. aug 2009 Men kan se at du har rettet det med undervisning på din hjemmeside. Nu virker det langt bedre. Og man opfatter det ikke forkert.

• #14   16. aug 2009 Super smiley
    Jeg var ret træt, da jeg skrev det, og tænkte slet ikke på hvordan det kunne opfattes.
    Tusind tak for din hjælp! Det er godt det er blevet rettet, inden for mange ser det ..

GLÆDELSE! Jeg har allerede haft over 60 besøgende smiley

Kommentér på:
MIN HJEMMESIDE ER FÆRDIG!!

Annonce