Bare så gal ,hvad mener i {{forumTopicSubject}}
jeg er bare så gal hved ikke lige,hvor jeg skal begynde.......... I går aftes hente min mand og jeg halm,så vi skulle lige hente noget reb til at binde med.
Det første jeg så var da vi kom op til hesten var at piger red uden ridehjælm,så det fik de lige afvide at den skal de have på,vil ikke have at de rider på mine heste uden hjælm,det er jo også for deres sikkerhed.
Da vi kom tilbage med halmen om aften og havde læset det af ville jeg lige tjekke at de havde ryddet op efter sig,men nej de undelag som jeg havde vasket var smidt på gulvet og jokket på,det andet var at den ene af strilekasser var fyldt op med vand og jord samt græs, der lå en sedel der i hvor der stå "hej xxx kan du gætte hvem det er hilsen xxxx" ringet til den pige som rider den hest hvor strilekassen høre til,hun kendte ikke noget til,men fortælte at hun var blevet uvenner med den anden pig over en tøje,så det er jo den anden der har gjordt det.
jeg bliver så gal da jeg bruger så mange penge på at holde mine heste,også er der nogle der er så ligeglad med mine ting.
Hvad mener i om dette, jeg ved godt at det er blevet lidt langt :O)
mar 2007
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 15 Svar: 422
og træls man ikke kan have folk i stalden uden at skulle holde øje med om de gør det de skal...
så jeg forstår udemærket du er gal...
dec 2006
Følger: 34 Følgere: 35 Heste: 4 Emner: 25 Svar: 420
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.307
At have med heste at gøre kræver et vist ansvar og det er der i hvert fald nogle af de tøser der ikke har..
feb 2009
Følger: 116 Følgere: 107 Heste: 7 Emner: 19 Svar: 189
aug 2007
Følger: 179 Følgere: 187 Heste: 4 Emner: 1.012 Svar: 8.106
maj 2008
Følger: 8 Følgere: 10 Heste: 1 Emner: 59 Svar: 490
prøvede for 2 år siden en pige der havde fået lov til at komme i stalden og strigle min islænder hun var 14 år eller sådan noget
så har tøsen fandme klippet hans man og pandelok og ikke bare stusset
nej det var max 15 cm langt.
men god ide med et stald møde (;
feb 2009
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
Og jeg lejede en stald, og der skulle jo se pænt ud hvis udlejer kom på uventet besøg, hvislket hun tit gjorde. Så jeg gik rundt i en tåge af stress hele tiden, fordi folk ikke respekterede mit sted og mine ting. Der var INGEN som kunne feje efter sig (På det tidspunkt, der kom søde mennesker senere hen) og folk respekterede ikke mine ting, mine striglere blev brugt og smidt over det hele, mine spande blev brugt til at fodre på folden så de lå i øst og vest når jeg skulle ud og bruge dem, trillebøren stod for det meste altid fyldt på staldgangen fordi folk ikke orkede at gå HELE vejen op på møddingen og så blev skrald og cigaretskoder bare smidt der hvor man nu var, til trods for den kæmpe skaldespand og det kæmpe askebægre som stod ved stalden.
Argh hvor var jeg sur og gnaven hele tiden, forstår jeg udemærket godt!
Jeg kan jo sagtens sidde her og sige hvad du skulle gøre, men jeg gjorde ikke det samme selv, jeg lod det bare tage overhånd fordi jeg var så dårlig til at skælde ud og blive sur, og så gik jeg også bare ud fra at man af ren enlighed og respekt for andre mennesker respekterede deres sted og deres ting, men sådan fungerer det desværre ikke
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
feb 2009
mar 2009
Følger: 24 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 155 Svar: 1.307
Men godt at du kan se at det er en nødvendighed...
aug 2007
Følger: 25 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 4 Svar: 165
jul 2005
Følger: 85 Følgere: 82 Heste: 7 Emner: 303 Svar: 4.410
Du må da give hende en opsang så det ikke sker igen! X)
Bare så gal ,hvad mener i