{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
360 visninger | Oprettet:

Bare så gal ,hvad mener i {{forumTopicSubject}}

jeg er bare så gal hved ikke lige,hvor jeg skal begynde.......... I går aftes hente min mand og jeg halm,så vi skulle lige hente noget reb til at binde med.
Det første jeg så var da vi kom op til hesten var at piger red uden ridehjælm,så det fik de lige afvide at den skal de have på,vil ikke have at de rider på mine heste uden hjælm,det er jo også for deres sikkerhed.
Da vi kom tilbage med halmen om aften og havde læset det af ville jeg lige tjekke at de havde ryddet op efter sig,men nej de undelag som jeg havde vasket var smidt på gulvet og jokket på,det andet var at den ene af strilekasser var fyldt op med vand og jord samt græs, der lå en sedel der i hvor der stå "hej xxx kan du gætte hvem det er hilsen xxxx" ringet til den pige som rider den hest hvor strilekassen høre til,hun kendte ikke noget til,men fortælte at hun var blevet uvenner med den anden pig over en tøje,så det er jo den anden der har gjordt det.
jeg bliver så gal da jeg bruger så mange penge på at holde mine heste,også er der nogle der er så ligeglad med mine ting.

Hvad mener i om dette, jeg ved godt at det er blevet lidt langt :O)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bare så gal ,hvad mener i
  • #1   25. aug 2009 jeg ville godt nok tænde helt af... hader når folk ikke respektere andres ting...
    og træls man ikke kan have folk i stalden uden at skulle holde øje med om de gør det de skal...
    så jeg forstår udemærket du er gal...

• #2   25. aug 2009 Tror bare at jeg ville fyre dem fra parten indtil de lærer at have mere respekt overfor andres ting, eller sætte lejen af parten lidt op, så kan du lære at passe bedre på andres ting...

• #3   25. aug 2009 jeg havde forbudt dem begge at komme indtil de kunne finde ud af at behandle tingene ordentligt

• #4   25. aug 2009 forstår fuldt ud at du er gal... At du er så flink at give dem lov til at ride på dine heste, så burde de også overholde visse regler... Blandt andet med ridehjelmen.... Det med striglekassen er jo helt ude i hampen... Det samme med underlaget.. hvis jeg var dig ville jeg holde et "staldmøde" Sige at det simpelthen ikke er acceptablet og hvis det nogensinde sker igen, så kan du desværre ikke have dem rendende...

At have med heste at gøre kræver et vist ansvar og det er der i hvert fald nogle af de tøser der ikke har..

• #5   25. aug 2009 ja i har ret alle sammen havde tænk på et staldmøde og det har jeg bestem mig for at holde :O)

• #6   25. aug 2009 super.. bare fordi de er uvenner, skal det jo ikke gå udover dine ting eller dine heste for den sags skyld

• #7   25. aug 2009 jeg ville blive rasende de kan ligeså godt lære nu at man skal havde respekt fra andres ting og når jeg tænker på hvordan de behandler udstyret og hinanden ville jeg være urolig for hvordan de behandler min hest.

prøvede for 2 år siden en pige der havde fået lov til at komme i stalden og strigle min islænder hun var 14 år eller sådan noget
    så har tøsen fandme klippet hans man og pandelok og ikke bare stusset
    nej det var max 15 cm langt.

men god ide med et stald møde (;

• #8   25. aug 2009 ja SK . det har jeg også prøvet, kan ikke forstå at nogle kan være sådan,og ja har tænk på hvordan de er med mine heste................

• #9   25. aug 2009 Den situation med rodet og folk der bruger mine ting har jeg også haft.
    Og jeg lejede en stald, og der skulle jo se pænt ud hvis udlejer kom på uventet besøg, hvislket hun tit gjorde. Så jeg gik rundt i en tåge af stress hele tiden, fordi folk ikke respekterede mit sted og mine ting. Der var INGEN som kunne feje efter sig (På det tidspunkt, der kom søde mennesker senere hen) og folk respekterede ikke mine ting, mine striglere blev brugt og smidt over det hele, mine spande blev brugt til at fodre på folden så de lå i øst og vest når jeg skulle ud og bruge dem, trillebøren stod for det meste altid fyldt på staldgangen fordi folk ikke orkede at gå HELE vejen op på møddingen og så blev skrald og cigaretskoder bare smidt der hvor man nu var, til trods for den kæmpe skaldespand og det kæmpe askebægre som stod ved stalden.
    Argh hvor var jeg sur og gnaven hele tiden, forstår jeg udemærket godt!
    Jeg kan jo sagtens sidde her og sige hvad du skulle gøre, men jeg gjorde ikke det samme selv, jeg lod det bare tage overhånd fordi jeg var så dårlig til at skælde ud og blive sur, og så gik jeg også bare ud fra at man af ren enlighed og respekt for andre mennesker respekterede deres sted og deres ting, men sådan fungerer det desværre ikke smiley

• #10   25. aug 2009 Der skulle stå: "Forstår dig udemærket godt", istedet for forstår jeg udemærket godt smiley

• #11   25. aug 2009 Simone T ja jeg har det lidt som dig,det med at skal skælde ud er ikke det jeg er best til,men når bæger er fyldt op tænder jeg total af og det vil jeg nu heler ikke,men et stald møde skal vi have også selv om at det bliver med lidt ondt i maven :O)

• #12   25. aug 2009 ja det er aldrig sjovt at skulle konfornterer folk... synes jeg heller ikke.. engang elskede jeg det, men ikke mere... hehe..
    Men godt at du kan se at det er en nødvendighed...

• #13   25. aug 2009 Tja, hos mig var det slut med at komme.

• #14   25. aug 2009 hold da op jeg ville tænde helt af.......rideudstyr er dyrt, og er man en af dem der VIRKELIG passer på ens ting er det da irriterende med sådan en møgunge, der skal ødelægge det!

Du må da give hende en opsang så det ikke sker igen! X)

Kommentér på:
Bare så gal ,hvad mener i

Annonce