Vi har haft indbrud {{forumTopicSubject}}
Min mor hentede mig efter arbejde i Høje Tåstrup hvor jeg også bor med min kæreste, da vi kom hjem var vores katte rigtig underlige og min mors mand kom ud og sagde til os at der havde været indbrud.
Vores nabo har set 2 varevogne og en grå bil holde foran vores hus ved 1 tiden, og min mors mands yngste datter var hjemme kvart over 1. Tænk hvis hun var kommet ti min før hjem og havde overrasket dem, tør slet ikke tænke på hvad der så kunne være sket.
Og jeg havde igår overvejet om ikke jeg skulle sove hos min mor, men det er jeg da bare glad for at jeg ikke gjorde, for tænk hvad der kunne være sket mig hvis jeg havde været her på tidspunktet.
De havde smadret en vinduesrude og åbnet det og så har de stjålet vores store og dyre(!!) fladskærms tv, og et par fladskærme til computerere og en bærbar vidst nok.. har ikke lige styr på det da jeg ikke helt ved hvor mange computere folk i huset ejer..
Uhh hvor er det bare klamt at vide at der har været nogle her, men samtidig er jeg også enormt lettet over at hverken mig eller Charlotte (mors mands yngste datter) var hjemme!
aug 2008
Følger: 31 Følgere: 32 Heste: 3 Emner: 461 Svar: 2.748
aug 2008
aug 2008
aug 2008
aug 2008
Vi har haft indbrud