Histore ? ! ! ! ! ! {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG' mennesker
Er igang med at skrive en historie men ved ikke helt om jeg skal fortsætte med den eller bare stoppe den og smide den ud ??
(undskyld hvis der er stavefejl, skal nok få rettet det)
Her kommer historien:
Serenas blå øjne så rundt mens hun løb hen langs de våde gader, regnen piskede ned og gjorde hende driv våd. I det samme hørte hun et højt brag og stoppede op. Hun vidste ikke hvad det var og hun så undrende rundt inden hun satte i løb, hun så så det velkendte lille træhus. Hun løb hen til døren, åbnede den og gik så ind i det lune hus. Hun så hendes mor sidde i gyngestolen og vugge lille Lucy i søvn ”Du skulle have været hjemme for længst, vi har været bekymret for dig!” hun vendte sig lidt om og så sin far stå og skælde hende ud, i hans kraftige hænder lå der remmen. Hun sukkede kort og tog en dyb indånding inden hun mødte hans dystre øjne ”Far.. jeg, jeg mødte..” mere nåede hun ikke at sige før faren tog fat i hende med hans kraftige hænder og førte hende udenfor i regnen han gik så ind i en kold lade, hun så skræmt på remmen som han holdte. Hun kunne tydeligt høre hans åndedræt og i det samme mærkede hun at han holdt hende fast i håret, han begyndte så at slå hende alle mulige sarte steder med remmen. Hun mærkede tårerne presse bag øjenlågene og hun prøvede ihærdigt at holde dem tilbage, hun mærkede så et slag mod benet hun kunne ikke holde det ud længere tårerne strøg ned af hendes kinder og hun fik endnu et slag, denne gang lige i ansigtet.
Hun skreg højt og fik revet sig fri at farens greb, hun smækkede døren op og løb ud af laden og væk fra gården, ”Hvis ikke du kommer nu, kommer du ALDRIG tilbage!” kunne hun høre faren råbe hidsigt, men underligt nok stoppede hun ikke op for at tænke over det, i stedet løb hun videre så meget som hendes ben kunne klare.
Hun mærkede kulden trænge ind igennem den våde kjole, hun frøs så tænderne klaprede. Men hvad skulle hun gøre nu, hvor skulle hun sove det var jo allerede ved at blive mørkt.
Hun løb ned af de våde gader, hun mærkede hvordan trætheden kom frem i hendes ben, hun stoppede op og lændte sig op af den fugtige mur.
Skrevet af Catharina l. Madsen
Hilsen Catharina madsen
..
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Histore ? ! ! ! ! !