{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Grr. Dommer! XD {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen.:D
Jeg var til stævne i dag (LA1), det gik bare helt vildt fint, havde nogle små kiks. Min veninde som var med sagde også det så rigtig fint ud. smiley
Så da jeg får kritikken osv., ser jeg bare totalt "nedladende" ting som at min pony slet ikke taktede i galop HVILKET den så lige gjorde XD
Hvor man skulle afbryde støtten på tøjlen "afbrød" jeg så godt som jeg kunne, men hun ønsker da vel at jeg skal have hænderne helt oppe i nakken på den før det er at afbryde støtten? XD Hahahah.. Så fik vi så at vide, at en af ponyerne rak tunge ud til siderne i programmet, men var ikke blevet trukket ned for det (mener at man skal trække ned eller diske personen?), så så søde som vi var, gik vi ind til dommeren og sagde det, men nej hun vidste da ikke noget om det med at række tunge ud til siderne overhovedet. Ej hvad sker der man xD
Lige et totalt brokkeindlæg herfra, håber i bærer over med mig XD Men er nu ret tilfreds med mit program alligevel.:D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grr. Dommer! XD
  • #1   13. sep 2009 ja det er rigtig strenge med det med at afbrøde kontakt på tøjlen smiley har selv prøvet det og efter den ene gang stak jeg hænderne i nakken - så skulle du fandme få afbrud på tøjlen smiley

• #2   13. sep 2009 jeg mener de skulle få smiley

• #3   13. sep 2009 Haha.:D

• #4   13. sep 2009 ASSI -nydamsmr.milan :
    Némlig!XD

• #6   13. sep 2009 Fie & Elgen

Ja, er også rigtig godt tilfreds smiley

• #7   13. sep 2009 kender det kun alt for godt.. og det er rigtig træls..
    men man skal på ingen måde diske en rytter hvis hesten rækker tunge til siden, det skal kun trække ned, men det er kun min mening..
    det er lovligt at den rækker tungen lige ud eller at den skiller sig hvis dette foregår ved at tungen kommer lige ud af munden.. det står i reglementet, men det er dog ikke alle dommere der kender den regl..
    hvis den hesten rækker tungen ud til siden er det i okay at dommeren trækker ned på det..

• #8   13. sep 2009 Vi havde et klub stævne igår! (: For mig gik det fint, når det var ponyens første stævne og han kun har været redet i 1år!

Men min veninde skulle starte en LB2 for første gang. For det første kom ponyen for sent.

Når hun fik redet, havde redet et rigtig flot program.
    Men eftersóm at ejern til hesten hader dommern og dommern hader hende over alt på jorden!

Så hun fik intet ros men kun ris!
    Hun græd bare helt da hun fik kritiken, og hun lå på en sidste plads!

• #9   13. sep 2009 På en måde synes jeg bare, at man tildels skal acceptere dommerens beslutning. Kig på dine konkurrenter og tænk over, om hun har dømt fair.
    Vandt den bedste hest?
    Vandt den bedste rytter?
    Hvad er kriterierne (staves ?) for klassen?

Kan godt forstå, at du bliver "sur". - Det er også skide træls, med sådan en lorte kritik... Men vi starter vel stævner for at få kritik? smiley

• #10   13. sep 2009 Jeg ved godt den godt må række tungen ligeud, men den må altså ikke til siden. smiley Det jeg synes er unfair ved det, er at hun så dømmer vildt højt på en rytter, hvor hesten rækker tunge i halvdelen af programmet.;D Og så vil jeg så ikke udtale mig om de andre. smiley
    Selvfølgelig flipper jeg ikke ud over den kritik, som du nok kan se, tager jeg det med et smil, men hvem ville ikke synes det er irriterende, altså?:D
    Og man må nok også sige jeg heller ikke fik noget ros overhovedet.XD hahaha.:D

Og nej 'Jeanne Hölm smiley ' efter min mening var det ikke den bedste pony/rytter der vandt, men sådan er det jo bare:D

• #11   13. sep 2009 så må hun jo bare have redet fantastisk i den anden halvdel af programmet.. smiley

• #12   13. sep 2009 Det er ikke altid, at det går ligesom man regner med smiley
    Personligt bliver jeg selv skide sur, hvis jeg rider mod folk, som allerede er selvskrevne til at vinde xD
    ^^Det er nitte...

man skal jo ikke starte LC2 på en hest, som går LA6 til C stævner smiley

• #13   13. sep 2009 Helt ærligt...gik I op og sagde til dommeren, at hesten rakte tunge??? Synes det er DÅRLIG STIL og virker som om d gør det for din egen fordel. Dommeren så formentlig ridtet ed hesten der rakte tunge, væsentligt bedre end jer!!
    Og fordi din veninde siger din hest går godt, er det da ikke mere rigtigt end hvad dommeren ser. (Dommeren har jo redet lidt højere klasser end dig, ellers kunne hun ikke uddanne sig til at dømme dig) (PS, har så også set heste der rakte tunge til distriktsstævner få placering)

Kan godt forstå du er træt af det hvis du synes det ikke passer, at din hest takter uens. Men kom videre, måske har dommeren lagt mærke til nogle andre ting end jer.

• #14   13. sep 2009 Thit L.

Jeg er sådan set kommet videre hvis det er det du tror jeg ikke er?:D
    Jaja dårlig stil, det er din mening, men ikke min;D Jeg står ikke og siger at verden går under over det der, men hvis du ikke kan se det sjove/skøre i det.... (; Det var til ingens fordel, det var et spørgsmål til dommeren, og som du kan se, så vidste hun jo ikke en skid om det. smiley Og der kunne alligevel ikke have blevet gjort noget ved det, da klassen var SLUT.:D

Kommentér på:
Grr. Dommer! XD

Annonce