Grr. Dommer! XD {{forumTopicSubject}}
Hej allesammen.:D
Jeg var til stævne i dag (LA1), det gik bare helt vildt fint, havde nogle små kiks. Min veninde som var med sagde også det så rigtig fint ud.
Så da jeg får kritikken osv., ser jeg bare totalt "nedladende" ting som at min pony slet ikke taktede i galop HVILKET den så lige gjorde XD
Hvor man skulle afbryde støtten på tøjlen "afbrød" jeg så godt som jeg kunne, men hun ønsker da vel at jeg skal have hænderne helt oppe i nakken på den før det er at afbryde støtten? XD Hahahah.. Så fik vi så at vide, at en af ponyerne rak tunge ud til siderne i programmet, men var ikke blevet trukket ned for det (mener at man skal trække ned eller diske personen?), så så søde som vi var, gik vi ind til dommeren og sagde det, men nej hun vidste da ikke noget om det med at række tunge ud til siderne overhovedet. Ej hvad sker der man xD
Lige et totalt brokkeindlæg herfra, håber i bærer over med mig XD Men er nu ret tilfreds med mit program alligevel.:D
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 46
okt 2005
Følger: 27 Følgere: 27 Heste: 1 Emner: 8 Svar: 46
aug 2006
Følger: 34 Følgere: 62 Heste: 2 Emner: 50 Svar: 1.129
aug 2006
Némlig!XD
aug 2006
Ja, er også rigtig godt tilfreds
dec 2007
Følger: 89 Følgere: 92 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 912
men man skal på ingen måde diske en rytter hvis hesten rækker tunge til siden, det skal kun trække ned, men det er kun min mening..
det er lovligt at den rækker tungen lige ud eller at den skiller sig hvis dette foregår ved at tungen kommer lige ud af munden.. det står i reglementet, men det er dog ikke alle dommere der kender den regl..
hvis den hesten rækker tungen ud til siden er det i okay at dommeren trækker ned på det..
jun 2008
Følger: 40 Følgere: 44 Heste: 4 Emner: 565 Svar: 5.159
Men min veninde skulle starte en LB2 for første gang. For det første kom ponyen for sent.
Når hun fik redet, havde redet et rigtig flot program.
Men eftersóm at ejern til hesten hader dommern og dommern hader hende over alt på jorden!
Så hun fik intet ros men kun ris!
Hun græd bare helt da hun fik kritiken, og hun lå på en sidste plads!
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 424
Vandt den bedste hest?
Vandt den bedste rytter?
Hvad er kriterierne (staves ?) for klassen?
Kan godt forstå, at du bliver "sur". - Det er også skide træls, med sådan en lorte kritik... Men vi starter vel stævner for at få kritik?
aug 2006
Selvfølgelig flipper jeg ikke ud over den kritik, som du nok kan se, tager jeg det med et smil, men hvem ville ikke synes det er irriterende, altså?:D
Og man må nok også sige jeg heller ikke fik noget ros overhovedet.XD hahaha.:D
Og nej 'Jeanne Hölm
dec 2007
Følger: 89 Følgere: 92 Heste: 2 Emner: 5 Svar: 912
okt 2007
Følger: 60 Følgere: 58 Heste: 2 Emner: 32 Svar: 424
Personligt bliver jeg selv skide sur, hvis jeg rider mod folk, som allerede er selvskrevne til at vinde xD
^^Det er nitte...
man skal jo ikke starte LC2 på en hest, som går LA6 til C stævner
maj 2005
Følger: 73 Følgere: 72 Heste: 8 Emner: 36 Svar: 3.229
Og fordi din veninde siger din hest går godt, er det da ikke mere rigtigt end hvad dommeren ser. (Dommeren har jo redet lidt højere klasser end dig, ellers kunne hun ikke uddanne sig til at dømme dig) (PS, har så også set heste der rakte tunge til distriktsstævner få placering)
Kan godt forstå du er træt af det hvis du synes det ikke passer, at din hest takter uens. Men kom videre, måske har dommeren lagt mærke til nogle andre ting end jer.
aug 2006
Jeg er sådan set kommet videre hvis det er det du tror jeg ikke er?:D
Jaja dårlig stil, det er din mening, men ikke min;D Jeg står ikke og siger at verden går under over det der, men hvis du ikke kan se det sjove/skøre i det.... (; Det var til ingens fordel, det var et spørgsmål til dommeren, og som du kan se, så vidste hun jo ikke en skid om det.
Grr. Dommer! XD