{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
305 visninger | Oprettet:

-Jer som hestetosser ? :P {{forumTopicSubject}}

Ja, vidste iik lige hvordan jeg skulle lave overskriften ? :L

Men hvordan har i det med at være hestetøser?
- Intresseret i heste og sporten i offentligheden?

Går i rundt og snakker om heste med andre i skolen, viser billeder eller ved din klasse slet ikke du har med heste at gøre?

Når i har fri time, går du så på Hestegalleri, eller er det for pinligt?

Syntes du det er pinlig at være hestetosse, eller er du fuldkommen ligeglad med folks mening om det? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  -Jer som hestetosser ? :P
  • #1   13. sep 2009 Og hvordan har din kæreste med det? (hvis du har en)
    Vil ingen drenge have dig, fordi du elsker heste? Syntes de der er klamt .. smiley

• #3   13. sep 2009 Men hvordan har i det med at være hestetøser?
    - Intresseret i heste og sporten i offentligheden?

------- Jeg er SÅ stolt af det. Jeg har intet at skjule. Jeg elsker at ride, fordi ingen dage er ens. smiley (jeg er aldrig blevet "mobbet" med det, måske fordi jeg ikke er bange for at vise det)

Går i rundt og snakker om heste med andre i skolen, viser billeder eller ved din klasse slet ikke du har med heste at gøre?

------- alle på min årgang (9.) ved det, og de synes kun det er fedt, at folk kan håndtere en hest smiley

Når i har fri time, går du så på Hestegalleri, eller er det for pinligt?

------ det kunne jeg sagtens finde på!

Syntes du det er pinlig at være hestetosse, eller er du fuldkommen ligeglad med folks mening om det? smiley

------ i don't care ! jeg er fuldstændig ligeglad med andres meninger. det kan rende mig, og jeg mener det 2000000000 % smiley

• #4   13. sep 2009 og forresten, min kæreste støtter mig 110 % , og han er gået fra at ikke kunne lide heste, til nærmest at være bedste venner med den hest jeg havde smiley (min kæreste er populær og indvandrer, og han er skide ligeglad med andre, hehe) smiley

• #5   13. sep 2009 årrh jeg sys det er dejligt xD nu er jeg måske ik den man li ville forbinde med a være heste tosset men altså xD
    hele klassen ved da a jeg har hest og jeg fortæller da tit hvis der er et eller andet helt vildt yay agtigt xD altså godt nok er de andre pænt li glade og fatter ik halvdelen xD og blir da os tit spurgt om hvordan det går med hesten a både klassekammerater og lærer xD

og vi får meget sjældent fri time og nårh vi endelig gør har vi ikke mulighed fora komme på nettet men har da været på flere gange i fransk timerene xD haha

jeg elsker os bare det med a jeg er den eneste i min ejen klasse der har med heste a gøre xD altså yea gør jeg bare haha xD der er godt nok et par stykker med hest/rider i de andre klasser med det gælder ik ;D haha

• #6   13. sep 2009 Jeg har det fint med at være heste-pige, men hader drengene kalder en hestenødr osv ;'/

Går gerne på HG(:

• #9   13. sep 2009 Jeg snakker heste med en fra min klasse, som selv interesserer sig for heste, men ja, det er ikke overdrevet. Ellers holder jeg det bare for mig selv x)

• #10   13. sep 2009
    Ser ikke sport i TVet da jeg ikke bryder mig om hvad jeg ser, så lader være.
    Snakker ikke om heste blandt ikkehestefolk af den grund at de ganske enkelt ikke kan følge med i hvad fanden jeg snakker om og det ville blive komplet uinteressant at høre på for dem.

Sidder ikke på HG i timerne eller når der er fritime, hvorfor reklamere med det?

Det er ikke pinligt nej, vader gerne ind i brugsen i ridetøj men nej jeg reklamere heller ikke med det (:

Kommentér på:
-Jer som hestetosser ? :P

Annonce