{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
243 visninger | Oprettet:

når an ikke læser annoncerne ? {{forumTopicSubject}}

ved ikke om i kender det at man tror man læser om det ene, men rent faktisk er det det andet ?
Kiggede lige i salgs annoncerne her på hg, ikek fordi jeg vil købe nogen hest, men bare jævnligt holde mig opdatteret med hvad det er udbud på og efterspørgelse efter.
Jeg faldt over annonce, om en araber til salg for 1500 kr ? det tiltrak min opmærksomhed da det da er utroligt lavt pris mæssigt, det jeg bare ikke lige havde læst var at det var en model hest, men det opdagede jeg først da jeg læste annoncen anden gang.
Men jeg undrede mig den første jeg læste det over hvordan sælgere dog beskrev denne "hest" både med at den var fra 1800 tallet (der troede jeg at sælgeren mente at stamtavle kunne spores dertil)
At hesten jeg havde stået stille i det fjerneste hjørne og sælgeren nu efter oprydning ville skilde sig af med den (den undrede mig meget, da jeg stadigvæk troede det var en levende hest)
Især da sælgeren beskrev at hverken farven eller lemmerne på hesten var beskadigt, men den var meget støvet.

Ihhh kom til at grine lidt ekstra meget af mig selv da jeg læste annoncen anden gang og fand ud af at det var en modelhest hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når an ikke læser annoncerne ?
Kommentér på:
når an ikke læser annoncerne ?

Annonce