{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

engelsk bulldog, Basset, mops osv... {{forumTopicSubject}}

Har i en af disse hunderacer?

Engelsk bulldog
Frask bulldog
Basset Hound
King Charles
Chavalier King Charles
Mops
Shar pei
Tibetansk Spaniel

Hvis i har en eller flere af disse racer vil i så ikke skrive alle de problemer/ulemper jeres hund(e) har haft/har? (f.eks den gør for meget, har meget eksem osv...)

Min mops har haft lungebetændelse, en torn i næsen, eksem mellem poterne og lider nu af entropium som skal opereres på onsdag....
Jeg syntes at mopsen er fantastisk men man skal virkelig lære at kigge efter på hvalpene inden køb (som vi ikke gjorde).... Jeg tror også jeg skal have en mops næste gang men der vil alt blive tjekket igennem inden køb! Det er frygteligt at han nu skal opereres fordi han er avlet dårligt det kan han ikke gøre for...

hehe jeg tror også den næste hund skal være en mops men jeg er også ret lun på nogen af de andre racer her jeg skal bare lige hører lidt om dem smiley hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  engelsk bulldog, Basset, mops osv...
  • #1   3. okt 2009 Frask bulldog = FRANSK BULLDOG!

• #2   3. okt 2009
    Jeg har en Fransk bulldog smiley
    han er fantastik
    han fejler intet..
    han er avlet med en ikke alt for flad næse så han har ikke alle de vejrtræknings problemer..

han prutter (det gør racen)
    ellers en hund som man bare kommer til at elske smiley

• #3   3. okt 2009 Er det ikke noget med at Franske bulldogs har en lille gane eller et eller andet så hvis snuden er en lille millimeter for kort skal de opereres eller er det bare noget pjat?

• #4   3. okt 2009 har også en fransk bulldog, hun er også fin, og er helleri kke så fladnæset, så har heller ikke vejrtræknings problemer, men træt det bliver hun aldrig, det kan være en ulempe, hun er total damp, 24/7.

Min bror har en fransk bulldog.
    der har vidst været rigeligt i vejen med ham, masser snask mellem ''rynkerne'' som skal tørres hele tiden.
    og han har fået en ide med at slæbe sit ben hen af jorden, så han skraber hul på poten, men dette er i behandling, men ligeså snart han ikke er på piller starter det igen.. og så snorker han!!

• #5   3. okt 2009 jeg har en cavalier og har ingen problemer haft - takket være avleren.
    Racen er kendt for hjerne, knæ, hjerte og øjenproblemer - alle hvis hendes forældre og hende selv er tjekket for inden vi købte hende. Hun har endda også været til kiropraktor 2 gange før køb! Hendes avlere er helt fatastiske og går virkelig ind for racen Cavalier - hvis der er nogen som ønsker en cavalier hvalp, kan jeg helt klart anbefale dem!!!

Kommentér på:
engelsk bulldog, Basset, mops osv...

Annonce