engelsk bulldog, Basset, mops osv... {{forumTopicSubject}}
Har i en af disse hunderacer?
Engelsk bulldog
Frask bulldog
Basset Hound
King Charles
Chavalier King Charles
Mops
Shar pei
Tibetansk Spaniel
Hvis i har en eller flere af disse racer vil i så ikke skrive alle de problemer/ulemper jeres hund(e) har haft/har? (f.eks den gør for meget, har meget eksem osv...)
Min mops har haft lungebetændelse, en torn i næsen, eksem mellem poterne og lider nu af entropium som skal opereres på onsdag....
Jeg syntes at mopsen er fantastisk men man skal virkelig lære at kigge efter på hvalpene inden køb (som vi ikke gjorde).... Jeg tror også jeg skal have en mops næste gang men der vil alt blive tjekket igennem inden køb! Det er frygteligt at han nu skal opereres fordi han er avlet dårligt det kan han ikke gøre for...
hehe jeg tror også den næste hund skal være en mops men jeg er også ret lun på nogen af de andre racer her jeg skal bare lige hører lidt om dem
hehe
nov 2007
Følger: 72 Følgere: 77 Heste: 11 Emner: 453 Svar: 1.415
jul 2006
Følger: 60 Følgere: 70 Heste: 1 Emner: 1 Svar: 108
Jeg har en Fransk bulldog
han er fantastik
han fejler intet..
han er avlet med en ikke alt for flad næse så han har ikke alle de vejrtræknings problemer..
han prutter (det gør racen)
ellers en hund som man bare kommer til at elske
nov 2007
Følger: 72 Følgere: 77 Heste: 11 Emner: 453 Svar: 1.415
feb 2006
Følger: 72 Følgere: 125 Heste: 4 Emner: 254 Svar: 1.408
Min bror har en fransk bulldog.
der har vidst været rigeligt i vejen med ham, masser snask mellem ''rynkerne'' som skal tørres hele tiden.
og han har fået en ide med at slæbe sit ben hen af jorden, så han skraber hul på poten, men dette er i behandling, men ligeså snart han ikke er på piller starter det igen.. og så snorker han!!
maj 2006
Følger: 17 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 362
Racen er kendt for hjerne, knæ, hjerte og øjenproblemer - alle hvis hendes forældre og hende selv er tjekket for inden vi købte hende. Hun har endda også været til kiropraktor 2 gange før køb! Hendes avlere er helt fatastiske og går virkelig ind for racen Cavalier - hvis der er nogen som ønsker en cavalier hvalp, kan jeg helt klart anbefale dem!!!
engelsk bulldog, Basset, mops osv...