{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

Hvad er det for en verden vi lever i ? {{forumTopicSubject}}

Jeg kom cyklende i skole, og så verdens flotteste kat jeg nogensinde har set i hele mit liv :O! Den var enorm smuk!
Gående hen over vejen, og satte sig på den anden side :)!
Så drejer jeg ned 5 meter efter, ned af en mini grus vej hen til min veninde for og lukke heste ud, Og jeg når lige og vende hovedet før jeg drejede ned af vejen, og jeg skriger af pokkers til :'/!
Jeg så det hele i slowmotion smiley
En stor DUM hvid bil kom kørende og katten sad stadig inde i siden... Den hvide bil drejer ind mod katten ( jeg begynder at skrige STOP! ) og speeder op og kører lige ind den smukkeste kat ever :'(!
katten dør få sekunder efter :'(! Ej og jeg skriger at han skal stoppe osv. men så kører han bare vidre ? ( det var ældre herre på omkring 30-40 år )
jeg henter min veninde så hurtig som muligt og vi går hen for at tage den stakkels døde kat op, og går hen til ejerens hus :'/
banker på og døren blir åbnet : "hej, jeg må desvære gi' dig den dårlige nyhed at din kat er lige bleven ned af en der gjorde det med vilje smiley "
Og ejeren græder osv. og min veninde står med katten i armene som om den sover.

Tænk at nogle kan være så onde smiley ?
Og stakkels mig som så det hele og føler mig så skyldig smiley Og jeg var så chokkeret at jeg ikke engang så nummerpladen :'/


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det for en verden vi lever i ?
Kommentér på:
Hvad er det for en verden vi lever i ?

Annonce