{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ej seriøst der må være nogen der har..
  • #1   14. okt 2009 vi blev enige om før vi begyndte at lave vores egne mål, at høre om hvordan andre havde lavet det.

• #2   14. okt 2009 Jeg har billeder af mit hjemmelavet staldskab i mit fotoalbum

• #3   14. okt 2009 sys der er mange der køber de der store skabe man kan købe i biva (koster 400 kroner) og så er der MEGET plads..

men tag da nogle mål fra nogle skabe dine veninder har.. og brug dem.. hvis du vil lave dit eget

• #4   14. okt 2009 Jeg er ved at få lavet et nyt staldskab. det vil blive 120 cm højt, 60 cm bred, og 60 cm dybt. sådan ser det i hvertfald ud lige nu (: der vil være 2 sadelknægte, 3 trense holdere på døren. 5 mindre trenseholdere inde i skabet. og en hylde over sadelknægtene. og diverse andre ting.
    men når det er hjemmelavet kan du jo få det præcis som DU vil have det, vil du kunne have det med til stævner, skal det ikke være for tungt, og kun have plads til det mest nødvendige smiley

• #5   14. okt 2009 joan&mathilde-: det lyder ret godt, har nemlig os selv tænkt det lidtd

• #6   14. okt 2009 Det er mit andet skab jeg selv laver (eller for min far til at lave :D) men starter egentlig med at tegne mine ideér på et stykke ternet papir, så for man et bedre indtryk af hvordan det vil komme til at se ud (; tror jeg har tegnet 4 forskellige skabe, inden jeg fandt det der passede bedst til mine behov. jeg har valgt denne gang at sætte rigtige sadelknægte og trenseholdere i (: men det er ikke en nødvendighed .

Kommentér på:
ej seriøst der må være nogen der har..

Annonce