{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

kan det blive værre? {{forumTopicSubject}}

tjae skal lige ud med noget..

helt fra start. jeg havde fået en pony og alt gik bare frem! og så 4 måneder efter blev han bare dum! og han angreb stejede over mig og kunne ikke rides eller noget! 2 måneder efter blev han flyttet smiley og så gik det lidt bedere vi begyndte at løsspringe o.s.v. han angreb ikke, så det blev bedere og så en dag prøvede jeg at ride det gik super godt! vi havde et stop men han kom frem igen og jeg red ham i en uge og så begyndte han igen smiley og jeg blev bange for han igen... og så begyndte han også at angribe. og så tænkte jeg det kan da ikke passe?! og blev lidt sur på (fra jorden) og hver gang han prøvede at angrebe slo jeg med pisken hen mod ham (RAMTE HAM IKKE!!) og så fik han respekt og har ikke gjort boget fra jorden af.. men han kan slet ikke rides.. og så fik jeg at vide at jeg skulle ride med glidetøjle så stejlede han ikke så højt. jeg prøvede det. den første dag gik det fint, jeg blev rigtig glad men dagen efter gjorde han det samme som før:/ men bare værre! men jeg fik lov til at ride en islænder smiley så kunne jeg da ride lidt smiley og derefter fik jeg lov il at få en ny pony så jeg var oppe og prøve en (Falian) og den var søød smiley og den ville vi så købe men så dagen efter fik jeg at vide at jeg skulle flytte til sverige?! smiley og jeg må kun få en pony med og det bliver self. Radec. og så bliver den de islænder solgt og lige nu går det heeele bare af lort til!! smiley jeg mister alle vennerne og drømmeponyen.. og beholder en pony jeg er bange for!

men Radec har fået sine sko på og nu regner jeg med at jeg vil sætte mig op og sætte ham på plads! (;
og jeg må dog låne Falian intil vi flytter:') men den står bare lidt langt væk smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det blive værre?
  • #1   21. okt 2009 Har du overvejet at hesten har ondt???

    Glidetøjle skjuler bare problemet, og hjalp jo intet smiley

    Det er jo træls du er bange for hesten. Men den gør det jo ikke for at være ond. Vil anbefale at få en kiropraktor ud til den smiley


  • #3   21. okt 2009 Lyder ikke godt. Jeg tror helt bestemt, hesten har ondt.

  • #4   21. okt 2009 Er enig med de andre..
    Få en dyrlæge til og undersøge den grundigt..

    De ting den gør, kan jo være fordi den har ondt et sted.
    Den kan jo ik sige til dig at det altså gør ondt, derfor viser den det på den måde..


  • #5   21. okt 2009 Min hest gjorde det samme da jeg fik hende. Hun havde ondt i rymuskulaturen, da tidligere ejer havde redet hende for hårdt, under tilridning efter mange års pause.
    Vil tro det kan være sådan noget. Jeg gav hende en uges pause og
    begyndte så at træne rygmuskler og bagpart fra jorden uden at ride hende i et stykke tid. Brugte lang tid på "genoptræning". Idag er der ingenting.
    Hun havde også massør 4 gange.


  • #6   21. okt 2009 Kan kun give de andre ret.. smiley
    Som allerede nævnt, kan hesten jo ikke fortælle dig, hvis det gør ondt på den.. Hvis det gør ondt et sted når du rider, er det den eneste måde for hesten at vise det på..
    Få det tjekket grundigt af en dyrlæge, inden du fortsætter ridningen - et gennemgående helbredstjek inkl. røntgen..
    Hvis der ikke er noget fysisk, så søg hjælp fra en træner med erfaring i "problem-heste"..
    Håber du finder en løsning på problemet! smiley


  • #7   21. okt 2009 argh jeg oprettede ikke det her for i skal sige at min pony har ondt eller ej? så ville jeg nok spørge.. vi har haft dyrelæge 3 gange. måske spørge om jeg har haft dyrelæge ude ved ham.. og grunden jeg skriver lidt sur er fordi der er såå mange der har svinet mig til og sagt at jeg ikke kan finde ud af at have pony.. så gider ikke høre mere om det. ;o)

    jeg ville bare ud med at jeg er mega ked af at jeg skal flytte og det hele er noget lort! og jeg mister alle mine venner og det er anden gang jeg flytter til andet and og er mega ked af det for vi hele tiden flytter.. :'/


    ikke noget er ondt ment. smiley


Kommentér på:
kan det blive værre?

Annonce