{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Husk hjelmen - det så frygteligt!
  • #1   25. okt 2009
    Majas ejer havde også været død hvis ikke hun havde husket hjelmen, efter den historie hun fortalte rider jeg aldrig uden. Aldrig i mit liv.


  • #2   25. okt 2009 Lad folk selv om det... Jeg rider selv uden hjelm når jeg rider dressur..

  • #3   25. okt 2009 Husker den altid. Kik godt på hendes hjelm her:
    http://www.fyens.dk/article/1115307:Assens--Ridehjelmen-reddede-mit-liv
    Det kunne havde været hendes hovede!


  • #4   25. okt 2009 Husk altid ridehjelmen, men satme også cikelhjelmen!
    Jeg elsker min cikelhjelm!
    Btw, hjerneceller kommer der IKKE flere af!

    I LOVE my brain!

    Signe


  • #5   25. okt 2009 Har dog også selv ramlet hovedet ind i et rækværk. Kunne havde slået hovedet slemt, hvis jeg ikk havde haft hjelmen på

  • #6   25. okt 2009 Free Riders- for mig er cykel hjelmen ligeså vigtig som ridelhjelmen

  • #7   25. okt 2009 Trist historie smiley Det er klart altid bedst at ride med hjelm. Har kun redet få gange uden, og kun fordi jeg har glemt det.

  • #8   25. okt 2009 Hold op hvor frygteligt..
    Jeg rider ALTID med ridehjelm, undtaget når jeg skridter varm og af..

    Jeg cykler også altid med cykelhjelm, hellere dét, end få smadret mit hovede.. Det har jeg satme' livet for kært til! :o)


  • #9   25. okt 2009 Er bange, når jeg ikke har min cikelhjelm på...

  • #10   25. okt 2009 arme og ben kan bro sammen igen, men slår du dit hoved alvorligt er du færdig

  • #11   25. okt 2009 jeg har også en gang haft en engel over mig,som reded mig, mig og min lillesøster sad på hinandens heste ude på folden uden hjelme hvor vi boede,da min som hun sad på pluselig gik genem hegnet,men det var så mig det gik ud over for lidt efter sprang spiralsnoren og viklede sig om min lillesøsters hest/araberhest,hvor hun farede afsted på folden og bukkede,og til sidst styrtede jeg til jorden,og i chok,kravlede jeg vist ind og gemte mig,ved hestenes store høhæk midt på folden,imens hesten sparkede løs med benene, jeg fik et stort og smertefuldt trælår,hovedpine,og en lille rift ved panden,siden har jeg aldrig sat på en hest uden hjelm,heler ikke bare for hygge.glad for at jeg overlevede,og jeg passer også bedre på mig selv idag

  • #12   25. okt 2009 Helene s - Mega skræmmende! Har engang fået en snittende hov på overarmen. Shit det gjorde nas!

  • #13   25. okt 2009 Datteren af dem vi har hesten opstaldet ved, havde nok heller ikke været her idag hvis hun ikke havde haft hjelm på.

    Hun var ude for en ulykke sidste sommer I DRESSUR hvor hesten stejlede. Hun væltede bagover og fik en meget kraftig hjernerystelse og nogle små hjerneblødninger. Hun døjer satdig med at styre hendes ene øje når hun bliver træt pga. det uheld.

    Jeg husker ALTID hjelmen. Jeg mener aldrig at man bliver god nok til at ride unden hjelm. Det er trodsalt et levende dyr man har med at gøre.

    Men det er folks eget valg. Jeg synes bare alt andet end at ride med hjelm er dumt.


  • #14   25. okt 2009 meget frygteligt, men jeg rider selv sjældent med hjelm..

  • #15   25. okt 2009 Er lidt dobbeltmoralsk eller hvad man kan kalde det.. Kunne ikke drømme om at ride uden hjelm, ikke bare for 10min skridt på en bane, har altid hjelm på!
    Men når det kommer til cykelhjelm, tja, det er godt nok sjældent at jeg bruger den og det er til trods for at jeg dagligt cykler i København, den er bare irriterende og ved aldrig hvor jeg skal gøre af den når jeg er nået frem... Ved godt det er dumt, men ja, cykelhjelme og mig bliver aldrig gode venner


  • #16   25. okt 2009
    Jeg har heller ikke cykelhjelm på - men nu forholder det sig sådan at en cykel ikke er et levende væsen der kan gå i panik og løbe løbsk eller pludslig få lyst til at bukke og stejle.


  • #17   25. okt 2009 jeg vil give team vas ret i at det må folk sq da selv bestemme om de vil eller ej.
    jeg har tit redet uden ridehjelm på nogle af de heste jeg har følt mig tæt knyttet til...
    dog var jeg glad for at jeg havde den på her for 14 dage siden da jeg røg af den nye hest og slog hovedet hårdt nede i jorden og fik en kæmpe bulde...
    men lad selv folk bestemme, så længe de bare er over 18


  • #18   25. okt 2009 Krikken - også det jeg fortæller mig selv - men tilgengæld er der de andre cyklister! Og hold da op hvor kører nogle af dem råddent! Viser ikke stoptegn, men klodser bare bremserne i selvom der er grønt lys og der er 20 cyklister bagved (har et lidt dumt kryds hvor der er to gange lyssignal og som regel skifter til gult når man er halvvejs ovre det sidste stykke og derfor er der nogle der vælger at vente til næste lys UDEN at give signal! ) der er dem som bare skifter bane uden at se sig for, racercyklerne som bare skal frem og så må vi andre rykke os osv. Tror faktisk at andre cyklister er den største fare for cyklister i Kbh, har i hvert fald selv oftere været tæt på at blive torpederet af en cykel end så meget som snittet af en bil..

    SIkke mange argumenter jeg kan komme på for at køre med cykelhjelm smiley Og alligevel kunne jeg ikke drømme om at bruge den...


  • #19   25. okt 2009
    Well, hvis jeg køre ordentligt her ude på pertyndskidsmark og de få biler der kommer forbi ind i mellem køre ordentligt, så går det nok :o).
    Når jeg er nede i byen hvor jeg også har en cykel, vælger jeg altid at cykle de veje der er mindst befærtet - jeg hader ganske enkelt lyskryds og alt for mange biler, utålmodighed længe leve.
    Samt jeg ikke er særligt øvet i at køre der, da jeg har brugt det meste af min ' cykeltid' ude på bøhlandet.


  • #20   26. okt 2009 Patricia B: For slet ikke at nævne de grønne bude!!! Hvis man havde en 10'er for hver gang man var ved at blive torpederet af et grønt bud ville man være millionær!! ;o)

    Har ikke fået købt mig en cykelhjelm endnu, men skal bestemt have en, det virker mærkeligt at jeg ALDRIG rider uden hjelm men altid cykler uden...


Kommentér på:
Husk hjelmen - det så frygteligt!

Annonce