{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
385 visninger | Oprettet:

R.I.P Loke {{forumTopicSubject}}

Py hvor er det hårdt at miste sin elskede hest, sin bedste ven - ham der har givet en´ en masse dejlige timer og oplevelser, ham man kunne snakke med om alt og vide det aldrig blev fortalt videre ham man kunne stole 100 % på - kan se ham rende rundt på marken som den store stolte førerhest der styrede hele flokken huske hans evige sparken på bokslågen for at sige se nu mig jeg vil ha noget mad - hans vrinsken når man kom ud i stalden - huske hvordan han altid gav sig 100% på springbanen og blev det for lavt så gad han ikke - han havde bare det mest fantastiske sind min store dejlige basse dreng

Men jeg fandt ham desværre mandag d 26 oktober om morgenen ligge i hans boks med store smerter kunne ikke selv få ham op vi skulle være to han ville ligge sig ned hele tiden kunne se frygten i hans øjne kunne se han prøvede at sige av av det her er rigtig rigtig slemt mor; ;o( fik dyrlægen ud som konstateret det var en form for kolik og som sendte os ret hurtig afsted til ansager
Loke kom derned der gik ikke fem minutter før han havde lagt sig igen trods store mængder smertestillende han blev oppereret og de synes det så ok ud han var hurtigt på benene igen ..de mente det gik den rigtige vej.. Men i løbet af natten begyndte han at ryste mere og mere .. de ringede til mig tirsdag morgen at Loke desværre havde fået et tilbagefald at de gav ham næsten ingen chancer for at overleve og de gerne ville have min accept på han skulle sove ind for han havde det rigtig skidt fik ikke engang en time til det det var nu og her;o( I samarbejde med min dyrelæge valgte jeg at give ham fred for flere pinsler............... Det smerter mig så meget jeg jeg aldrig skal se ham mere kysse ham og nusse høre hans vrinsk sikke et tomrum jeg har det hele er bare ligegyldigt nu..

ville gøre alt hvad jeg kunne for at få dig tilbage basse - hviske disse dage væk som de aldrig har været her jeg elsker dig så utroligt højt basse var slet ikke klar til at give slip på dig vi havde det så godt sammen du og jeg elsker dig så meget du vil altid være min stjernehest altid være i mit hjerte i mit hovede i mit liv håber du har det godt der hvor du er nu nu du ikke har smerter mere tak for alt du har givet mig jeg er dybt taknemmelig for alle de år jeg fik med dig elsker dig min skat.... hvorfor skulle det være så uretfærdigt ? snøft ;o(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  R.I.P Loke
  • #1   28. okt 2009 R.I.P Loke har også selv prøvet og miste en jeg mistede min første pony den 11/´8-09 jeg havede han 2 år og 4 dage han havde brækket skulderen R.I.P Showtime

Loke og Showtime hygger sig med at lege med de andre

• #2   28. okt 2009 øv en trist historie...

føler med dig, det er så uretfærdigt det skal gå sådan, når man kæmper og ofre alt hvad man kan for de kære dyr, og det eneste man så ender med og stå med er en kæmpe regning...

R.I.P Loke. Han har fred nu.

og et kram til dig også.

• #3   28. okt 2009 tusinde tak havde ham i over ti år - det er mig der lærte ham alt - han var knap redet til da jeg fik ham ..... så på en måde kan man jo godt sige der ikke har været andre rytter på ham...vi lærte hinanden mange gode ting jeg savner ham så frygtelig frygtelig meget det var alt for tidligt loke... ;o(

• #4   28. okt 2009 hvor gammel blev han ? min han blev 6

• #5   28. okt 2009 Regningen er det mindste -den tænker jeg ikke på ligenu - Vil gøre alt for mine dyr - Jeg føler mig bare så magteløs, når det nu sker og specielt nu hvor jeg ved jeg gjorde alt der stod i min magt for min dejlige dreng men at det bare ikke var nok..............Det er så hårdt... fik også de aller bedste fagfolk til at hjælpe... Det hårdt intet kunne hjælpe ham...

kan ikke lade være med at tænke hvad nu hvis ......

• #6   28. okt 2009 det er altid alt for tidlig de bliver taget fra os, hvis vi selv skal sige det...
    men 15 år er jo ingen alder, og det er svært og forholde sig til når det er noget som kommer så pludseligt.
    man bebrejder sig selv at man ikke var kommet noget før, så var det måske gået osv...

jeg ved hvordan du har det, vi mistede selv en pony for et par år siden, som om aftenen var frisk og tidlig næste morgen lå den død i boksen...
    det er slet ikke til og forholde sig til, og dit tilfælde kan være endnu sværere, da du vel ikke har set ham bagefter...

her var det mine forældre der dengang fandt ponyen, men jeg skulle ind og se hende alligevel for og kunne få det ind i hovedet at hun altså var død... jeg kunne ikke acceptere kun og skulle have hørt det fra dem, jeg skulle SE det med egne øjne..

• #7   28. okt 2009 Jeg lukkede ham selv ind fra fold om søndagen - der var intet at mærke på ham og senere om aften til natfodring var han også frisk og sparkede på bokslågen intet unormalt overhovedet.. min mand fodre altid om morgen så han væggede mig og sagde Loke ligger ned i boksen han vil ikke rejse sig så jeg skyndte mig derud...............

Nåede ikke at sige farvel inden han fik fred pga den lange tur kunne ikke nå det men kørte den lange vej og sagde farvel og kyssede ham og nussede ham og sagde tak for alle de gode oplevelser til ham

Jeg ville også bare se ham for at sige farvel og vide det var sandt mit værreste marerit men derfor er det hårdt alligevel man vil jo helst bare hviske det væk at det aldrig var sket at man stadig havde sin dejlige basse

• #8   28. okt 2009 ja det er rigtig hårdt.

men jeg kan love dig at du har gjort det rigtige ved og ta op og se ham, selvom der var langt, så får man en bedre forståelse for det..

en dag vil du blive glad for du gjorde det, og så længe det ikke er noget grimt syn og se dem, så vil jeg råde alle til og tage en sidste afked ved og se dem efter døden...

det vil tage tid før du kommer over ham, da du jo slet ikke har haft tid til forberedelse. men en dag er man pludselig videre.

• #9   28. okt 2009 er også tilfreds med jeg kørte derned ville ikke kunne tilgive mig selv hvis jeg ikke gjorde det - han fortjente det sidste farvel. min dejlige hest. Håber du har ret - kan du ikke stadig blive ked af det når du tænker på ponnyen red du også meget på hende stævner osv havde du haft hende længe>>>?

• #10   28. okt 2009 Tak for det ville bare så gerne jeg kunne trylle så han stadig var her ved mig det gør så ondt inden i

• #11   28. okt 2009 jo det kan jeg da...
    Men hun var 22år og de mener den havde fået en blodprop, så den havde et langt liv forinden, så det har jeg trøstet mig med..

det var en stævnepony jeg havde i mine ponyår, der red vi stævner hver anden weekend mindst, men de sidste år gik hun som hyggepony da jeg blev for gammel til og ride pony, og min lillesøster red den lidt på hyggeplan engang imellem.

men det e stadig svært og tænke på. og især og se billeder af den gør rigtig ondt, der gik lang tid før jeg kunne det igen..

Kommentér på:
R.I.P Loke

Annonce