{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Pris på porto {{forumTopicSubject}}

Jeg har nu solgt mit vinterdækken, prisen er 500 kr, men så havde hun nogle gamacher som vi brugte til noget afslag på dæknet.

Hun ha så sendt gamacherne fra 200 kr og overført 300 kr, men nu er jeg kommet til at tænke på, at hvis jeg skal betale hele portoen for at sende til til hende, så kommer hun vel ikke til at have givet ret meget for dæknet .

Derfor ville jeg høre om der var nogle som vidste hvad det ca. koster at sende et vinterdækken, så jeg kan skrive til hende hvad hun blive nød til at beatel mig ekstra ?

Andre forumemner med "Pris på porto"
Pris på Porto ?
Nogen herinde som ved hvad det koster at sende et regndækken ?
Skrevet af: o0¤ Team Corneliussen ¤0o - 25. nov 2013
Pris på porto.. ?
Hvad er portoen fra USA ?
Skrevet af: KarenPedersen - Amatør-Fotograf - ! - 31. okt 2007
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris på porto
  • #2   28. okt 2009 vej det og tjek post.dk. Og ærg dig over det.

• #3   28. okt 2009 pakke op til 5 kg 75 kr op til 10 kg 100 kr

• #4   28. okt 2009 Vi har intet betalt om porto, så derfor skulle jeg mene at jeg godt kunne forlange at hun overførte penge penge for at få det tilsendt.
    Jeg ved godt at jeg heller ikke har betalt for at hun sender gamacherne, men så må vi trække det fra i portoen for dæknet, da det jo aldrig kan blive samme pris.

Prisen for dæknet var 500 kr, der har ikke stået noget om porto

• #5   28. okt 2009 Detter er jo byt + penge, da et dækken jo selvfølgelig er langt dyre end et par gamacher .

Hvis jeg kun får 200 kr for dæknet, så anullerer jeg handlen, da jeg overhovedet ikke synes det er en rimelig pris.

• #6   28. okt 2009 det plejer være sådan at når man bytter betaler man hver især sin porto.

hvis hun har sendt som pakke skal hun også af med de 75kr for og sende til dig, det er kun hvis hun sender som maxibrev porto er mindre..
    (da der så ikke er erstatning hvis de bliver væk i posten, anbefales det og sende som pakke).

i har som jeg har forstået aftalt at hun skal sende gamascher samt 300kr skulle overføres til din konto.
    - så hænger du også på portoen nu?

som privat kan man ikke sende pr efterkrav, så du er tvunget til og betale de 75kr, hvis du vil handle.
    aflyses handlen plejer man og betale porto begge veje for modpartens forsendelse, hvis dette er afsendt..

• #7   28. okt 2009 Da jeg ikke er privat, plejer jeg at sende ting pr. efterkrav, da jeg så ikke står og skal lægge ud for noget og på den måde er både køber og sælger også sikre på at få deres pakker.

Jeg har snakket med hende nu, og hun kommer til at betale det samme i porto som jeg gør .

• #8   28. okt 2009 så er det vel meget fair???

det vil altid have en ekstra udgift og bytte frem for og sælge, da modpartens ting også skal sendes...
    så opkræver man ikke porto, som man ellers kunne ha gjort ved rent salg... dog skal det oplyses før modpart overføre et beløb..

men håber i fandt ud af det nu smiley

• #9   28. okt 2009 Der er endnu ikke sendt nogle pakker eller penge, og hun synes kun det var rimeligt at vi have delt portoen mellem de to pakker, hvis de ikke havde kostet det samme .

Kommentér på:
Pris på porto

Annonce