{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

vegetaren der manglede briller ? {{forumTopicSubject}}

ja nu er det jo sådan at jeg tit på min til og fra arbejde, kommer forbi Valby st, hvor der nogle står nogle spøjse mennesker og fortæller andre hvordan de kan rede verden, egentligt ikke noget der vælter min verden, og de komme rda også nogle gange med nogle rigtig gode argumenter eller metoder, der faktisk gør at man gerne vil hører lidt mere om det, men i dag blev det simpelhent for dumt at hører på.
Jeg står og venter på bussen imens en "vegetar froenings mand" (ved ikke hvilken han kom fra eller om den overhovedet eksisterede) står og fortæller om hvor godt det er at være vegetar og alt det der nu hører med i salgstalen.
Hvorefter han henvender sig til mig, og kigger ned af min mave og fortæller mig: at flere vegetar retter fktisk hjælper imod luft i maven og udspildet mave.
Øhm tænker jeg og kigger ned af min mave som jo buler ud da jeg jo ca er 5 måneder gravid.
Jeg spørger ham så om hvad han mener, hvorefter han forsætter og fortæller mig at uden trænning kunne min mave jo blive pæn og flad når jeg ændrede min kost.
æhhh, der måtte jeg altså ulejlige mig med at fortælle han at jeg jo var gravid, og vegetar mad i den her situation nok ikke hjælp på at min mave så bullede ud.
der fik jeg et hrutigt undskyld, og den unge mand gik derfra med lidt røde ører.

jeg vidste faktisk heller ikke lige hvad jeg skulle sige til det, har da aldrig været ude for et mennesker der ikke kunne kende forskel på gravid og luft i maven


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vegetaren der manglede briller ?
Kommentér på:
vegetaren der manglede briller ?

Annonce