628 visninger
|
Oprettet:
tøj og byen i weekenden :) {{forumTopicSubject}}
hvad ville i gøre? altså det er ja koldt, men varmt når man kommer ind, og står lidt i det delemma at jeg har da et par støvler men ikke nogen jeg kan danse i og holde ud en hel aften, plejer så at have stilletter på som er vildt behagelige, men de er jo åbne...
og kondisko ser bare ikke godt ud til leggins
he he...
hvad ville i gøre?
mar 2006
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 160 Svar: 528
sep 2007
Følger: 47 Følgere: 48 Heste: 5 Emner: 4 Svar: 217
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Well, på fredag går jeg direkte fra mit arbejde også hen på gymnasiet hvor der er fest
Der beholder jeg nok mine bukser og kondisko på også skifter jeg bare tshirt og trøje. Ellers så tager jeg nogle gamacher med og andre sko der passer til også en lang top + trøje til.
Man finder ligesom ud af at man ikke skal være klædt fint på til gymnasie fester ;).
Til sidste fest der var midten af oktober tror jeg, der havde jeg kjole også bare ben på og stiletter, der godt nok gnavede hul så jeg fik byttet mig til et par slippers der var to numre for store.
Det var godt nok ikke så koldt som nu, men kunne holde varmen og sad uden for fra kl. 00:00 - 04:00
Det går alt sammen når der er drenge og alkohol
feb 2007
Følger: 34 Følgere: 49 Heste: 2 Emner: 205 Svar: 2.420
men en go varm jakke på, og desuden er det kun ca 5 min man er ude der hvor jeg går i byen
jul 2006
Følger: 672 Følgere: 1049 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.930
mar 2006
Følger: 33 Følgere: 33 Heste: 7 Emner: 160 Svar: 528
bare ikke særlig fedt hverken og fryse men heller ikke og side og fryse på et diskotek et sted he he...
men hvis i kan, kan jeg vel også
Krikken (nothing in life is promised except death) .:
det kan du selvfølgelig have ret i
nov 2008
Følger: 150 Følgere: 179 Emner: 397 Svar: 5.860
okt 2004
Følger: 112 Følgere: 105 Heste: 12 Emner: 575 Svar: 3.829
lang t shirt lidt poset og et par enkelte høj hælet sko!
der skal ikké meget til for at gøre det fra pænt tøj til gå i byen
maj 2008
Følger: 42 Følgere: 46 Heste: 2 Emner: 259 Svar: 5.404
jul 2005
Følger: 58 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 41 Svar: 743
smid en vinterjakke på, når du skal være ude
sep 2007
Jo, man kan godt tage i byen/til fest uden at danse - gør jeg meget ofte
Men tilgengæld får jeg så bevæget mig meget rundt på alle mulige andre måder og der er det praktisk at man på gymnasiet ikke behøves at være klædt særligt fancy't på til festerne, det er mest... hvad der kommer indenbors der tæller
sep 2007
Nederen
Til den sidste gymnasie fest jeg var til var alle klædt i hverdags tøj - især af drengene også lidt mere fancy men så alligevel ikke så meget.
Jeg var i kjole, men var også næsten en af de eneste :b.
Festerne går bare ud på druk og at ha' det sjovt og det tør siges at vi har det sjovt - der bliver snakket på tværs af årgange og klasser og man lære en masse dejlige mennesker af kende
Og dans, tjae - det har aldrig været min store passion med den smule rytme sans jeg har, så jeg springer over og more mig på andre måder
maj 2008
sep 2007
Vores gym er ren ud sagt hippie. Der er så mange forskellige typer, dog er pop ikke noget der er. Vi har fx. en der konsekvent går i bare tæer hele året rundt, en anden der har langt virkelig blond hår, skæg af samme farve, sjove skjorter på og fx. lapper sine bukser med bamse & kylling sengebetræk.
Det er tilladt at té sig tosset og være underlig og skille sig ud. Der findes mange alternative, men også ganske 'normale' folk.
Tjae, jeg tror faktisk ikke at nogle ville bemærke hvis man ankom i nattøj - hvis det kom så langt, de ville nok bare kigge lidt også tænke " når, jamen sådan kan man også gøre det ". Jeg ankommer også nogle dage i nogle grå store jogging bukser, store hætte trøje og en hue på hovedet og ligner en der kunne falde i søvn hvert øjeblik, det er så det.
Folk er bare... Folk som de nu vil være.
Super nice
maj 2008
sep 2007
Haha jeg elsker bare min skole for at vi er så afslappet
Alt det der 3g'ere hader 1g'ere bliver der også taget så meget pis på :b. Vores skole inspiktør vil ikke finde sig i at man rør 1g'ere så der bliver ikke lavet noget mod dem, udover at 1g'erene bliver slæbt igennem en idrætsdag i den første uge, arrangeret af 2g'erne :D.
Eneste ting man ikke gør, 1'gere sætter sig ikke i 2 og 3g'erne gadarobe, sådan er det - men ikke andet
Så det er super nice :D.
Elsk på vores fester, den fede stemning der er til dem, de dejlige mennesker jeg har lært at kende til dem og elsk på at vi så ofte holder fest
tøj og byen i weekenden :)