Job - Utålmodig {{forumTopicSubject}}
Jeg mangler altså et job nu.. Jeg er ved at være skør af at gå hjemme. Og jeg er simpelhen blevet så utålmodig.
Jeg mistede desværre min vallak i sep. og vil rigtig gerne ud og have en ny. Men når man kun er på dagpenge og stadig har et lån fra vallaken så hænger det ikke sammen..
Jeg har næsten fået 40 afslag, men bliver ved med at sende ansøgninger ud. Jeg blev uddannet logistikassistent her d. 14 august, men der er ikke så meget inden for dette fag for tiden. Men jeg har søgt lige fra kontorarbejde til butik til rengørings job og også bredt geografisk. Man føler sig lidt kasseret når man slet ikke kan få noget.
Andre end mig der går arbejdsløs og synes det er mega kedeligt.??
Mvh Helle
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
nej, jeg har arbejde...
Men har du prøvet at søge i fx kvickly og føtex?
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 89
dec 2007
Følger: 41 Følgere: 37 Heste: 12 Emner: 40 Svar: 651
jul 2004
Følger: 13 Følgere: 12 Heste: 2 Emner: 22 Svar: 89
Puha håber da ikke jeg skal gå i et år..
Jeg skal stare på et ansøgnings skrivnings kursus her på mandag så der får jeg da lidt og lave. Men det er stadig på dagpengesatsen, og det får jeg ikke nogen ny hest ud af.
jul 2008
Følger: 48 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 28 Svar: 108
Jeg har led en masse og har nu været til 3 jobsamtaler, men har ikke noget arbejde endnu... Jeg har sendt snart 40 ansøgninger de 3½ måned jeg har gået hjemme, og jeg er ved at blive bims...
Nu har jeg været til samtale hos en hestedyrlæge, men hun kan kun tilbyde 10-15 timer... Piv... Man skal jo også betale husleje.
Men jeg kender til din frustration... Gid det snart må ende...
Job - Utålmodig