{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
472 visninger | Oprettet:

Job - Utålmodig {{forumTopicSubject}}

Jeg mangler altså et job nu.. Jeg er ved at være skør af at gå hjemme. Og jeg er simpelhen blevet så utålmodig.

Jeg mistede desværre min vallak i sep. og vil rigtig gerne ud og have en ny. Men når man kun er på dagpenge og stadig har et lån fra vallaken så hænger det ikke sammen..
Jeg har næsten fået 40 afslag, men bliver ved med at sende ansøgninger ud. Jeg blev uddannet logistikassistent her d. 14 august, men der er ikke så meget inden for dette fag for tiden. Men jeg har søgt lige fra kontorarbejde til butik til rengørings job og også bredt geografisk. Man føler sig lidt kasseret når man slet ikke kan få noget. smiley

Andre end mig der går arbejdsløs og synes det er mega kedeligt.??

Mvh Helle

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job - Utålmodig
  • #1   5. nov 2009
    nej, jeg har arbejde...
    Men har du prøvet at søge i fx kvickly og føtex?

• #2   5. nov 2009 Jepz, både kvickly, føtex, super best den lokale købmand osv. Men desværre ingen held.

• #4   5. nov 2009 jeg er lige startet på nyt job.. havde gået arb.løs i over 1 år og blev sørme sindsyg til sidst.. vrissede af alle og gad ikk en disse.. kan bar ikk få min hverdag til at køre af at gå hjemme og kede mig..

• #5   5. nov 2009 Mange tak.. smiley Jeg håber det lykkes snart. Jeg har i denne uge sent 7 ansøgninger ud, håber nogle af dem giver pote. Men ellers med de 7incl. så har jeg 16 ansøgninger ude.

Puha håber da ikke jeg skal gå i et år..
    Jeg skal stare på et ansøgnings skrivnings kursus her på mandag så der får jeg da lidt og lave. Men det er stadig på dagpengesatsen, og det får jeg ikke nogen ny hest ud af. smiley

• #6   11. nov 2009 Jeg går også arbejdsløs og er også nyuddannet produktionsteknolog...

Jeg har led en masse og har nu været til 3 jobsamtaler, men har ikke noget arbejde endnu... Jeg har sendt snart 40 ansøgninger de 3½ måned jeg har gået hjemme, og jeg er ved at blive bims...

Nu har jeg været til samtale hos en hestedyrlæge, men hun kan kun tilbyde 10-15 timer... Piv... Man skal jo også betale husleje. smiley

Men jeg kender til din frustration... Gid det snart må ende...

Kommentér på:
Job - Utålmodig

Annonce