{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farve hår?
  • #1   15. nov 2009 det ville være ærgeligt at farve det mørkt. havde selv lyst hår og har nu haft mørkt i et godt stykke tid - at få det lyst igen ville kræve mange gange hos frisøren. hvorfor ikke bare få nogle lyse striber i eller noget? : o)

• #2   16. nov 2009 Du kan evt farve den en helt lysebrun . Så er det nemlig nemt at få det lyst igen smiley
    Har jeg selv haft , og jeg er normalt helt mørkhåret , men jeg kunne uden problemer blive lyshåret efter jeg havde farvet mit lysebrun . Men ja pas på med hvilke farver du putter i dit hår .
    Hold dig fra sort og råd hvis du vil have en chance for at kunne farve dit hår lyst igen .

• #3   16. nov 2009 yak for svarne jeg er blond normalt så den ville vel komme ud igen?§

• #4   16. nov 2009 Jeg er også selv helt blondt normalt, men jeg har lige fået farvet det mørkt inderst. Syntes selv det ser rigtig pænt ud, så det kan du jo måske prøve? (:

Altså har også haft farvet det inderste før, og det voksede altså ud og blev lyst igen! & jeg har altså MEGET lyst hår! (:

• #5   16. nov 2009 Ja men det ser jo dumt ud at håret er tofarvet mens man venter smiley

Mit blev mørkere i bunden da det groede ud, det er jo fordi solen normalt afbleget håret.

Synes slet ikke du skal farve det, det har en flot farve, men hvis du absolut vil synes jeg lyse striber, så der kommer masser af spil i håret.

Hvis du farver det mørkt kan du risikere det falmer hurtigt igen og nærmest bliver gråt, det skete for mig, fordi håret simpelthen er for lyst, så det skal farves mange gange.

Og for guds skyld INGEN hjemmefarve!!! Det er så grimt, især i lyst hår!

• #6   16. nov 2009 Jeg synes du er køn som du er, men klart er hårfarve sjovt, men ikke helt ufarligt. Der er hormonforstyrrende stoffer i, og det skal du bare være opmærksom på, da det bestemt ikke er sundt for dig.
    Har også en datter der er helt vild med hårfarve og permanent, men frisøren har klar frarådet det, da hun kun er 10 år. Frisørerne vil helst vente til man er voksen med at farve/permanente.

• #7   16. nov 2009 Jeg vil også farve det lysebrunt hvis jeg var dig. eller lægge nogle striber i i sjove farver som jeg fx har gjort på dette foto:
    (link fjernet)
    (beklager det underlige foto, men jeg er rimeligt stiv på billedet smiley )

Tror det ville ramme dit hoved pænt ind med lidt farve smiley Hold dig fra mørkbrun eller sort, man ligner en gother så hvis man er så lys so du smiley

Og ja det er farligt at farve hår, men mit hår har været farvet i 13 år efterhånden og det sidder da stadig på mit hovede smiley Brug eventuelt naturfarver hos en øko frisør, det er lidt sundere smiley

• #8   16. nov 2009 tak for svarene smiley

Kommentér på:
farve hår?

Annonce