{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

Hjælp Til Essay :;) {{forumTopicSubject}}

ja nu har jeg skrevet en del xD men det fylder kun ca en halv side og skal skriveto sider til imorgn(fik stilen for idag) hjælp!! hvordan kommer jeg videer???

I min seng jeg ligger, sovende. Jeg er ikke død, men tæt på den mørke søvn, den mørke søvn, Mørk som natten, eller farverig?Måske ville jeg drømme, måske ikke?, måske ville jeg drømme om de ting der ville ske, de ting der ville få mig af sporet og ud på et vildspor. De ting der forandre livet, de ting som man ikke kan glemme. Så meget i mit liv har ændret sig, sygdom og død er kommet. Mennesker er gået. Døden har rørt mig fra den ene dag til den anden, som et regnskyld fra en klar himmel. Det har sat sig i mig, mennesker der aldrig ville blive glemt. Familien der måtte trøstet. Dem som var døden nær, men blev redet. Dette har jeg oplevet før, at få sin kære på hospitalet, håbet var væk, men kom tilbage. De overlevede. Min far var på hospitalet, pludeslig kom det, En blodprop i hjetet, noget jeg ikke ville tro på , noget jeg var bange for, ville han komme tilbage?. Men ja, det gjorde han, han kom tilbage til mig. En glæde i familien var kommet , et smil på mine læber igen, en glæde i kroppen, det var ovre. Troede jeg men nej, min far blev ramt igen, han var i jylland, da det pludselig kom, endnu en udrykning til hospitalet, endnu en omgang af smerte. Jeg græd , jeg var bange, bange for om han ville komme tilbage denne gang, ville han kunne redes? Det var spørgsmålet, vil han kunne redes? Ville jeg se min far igen? Men ja, jeg ville se ham igen, jeg ville se en af de personer jeg elsker aller højest. Han kom hjem igen, lykken var stor , alt ville blive perfekt, smerten var væk, smilet kunne næsten ikke komme væk.
Nu hvor vi taler om at være lykke, hvad er det enlig for en føelse, det tænker jeg tit over, er det når man får verdens bedste julegave? Eller når ens familie er lykkelig?. Jeg ved det ihvertfal godt, for mig er det min familie. Min familie er der altid for mig, de sørger for jeg har et sted at bo og at jeg ikke sulter osv. Jeg elsker min familie. De lære mig at sætte pris på det jeg har, og elske det. Efter min mening er der intet bedre end familien. Familien sørger for alle de oplevelse jeg får i mit liv, den fantastiske rejse med pigerne og fodbold holdet til spanien, alle mine resultater i min skydning,og bare alle de oplevelser jeg får med dem og mine venner og veninder. Ja efter min mening kan man ikke erstatte sin familie. Ja min mening, min helt egen personlige mening, ingen kan tage mine meninger for mig, for det er noget helt specielt. Jeg har en mening om at man burde respektere enhver menneske, det er min mening, og den ville ingen kunne tage fra mig.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp Til Essay :;)
Kommentér på:
Hjælp Til Essay :;)

Annonce