{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
572 visninger | Oprettet:

Stop rygning kampangen ??? {{forumTopicSubject}}


Hva mener i om den "nye" stop rygning kampange ??
Den med blodåren og fedtet ?

Jeg var til sådan et stop rygning fordrag på min skole den ene dag, og der var vi inde og vende den kampange, hvor mange af dem med børn mente den var ret usmart for børnene, da den jo skræmmer (Hvilket den skal) - Men det burde mindre børn jo ikke se !!
Hende der holdte fordraget sagde så : Jamen den bliver også først sent efter kl 20.00 om aften.
Det er jo så også fint nok, der er de fleste små hoveder på puden, men nu sidder jeg så her på Hestegalleri, hvor jeg ser den er som kæmpe stor reklame i toppen af siden..
Og så tænker jeg : Her inde er der sku da mange mindre børn .. Hva gavner det så den kun bliver sendt i TV om aten, når nu de bare kan gå på nettet og se den ?
Altså, mange forældre til heste piger/drenge ser vel ingen "fare" i at lade deres børn gå på HG.

Min point er vel enlig jeg måske sys HG skulle tænke lidt over hvilke reklamer de "tillader" på deres side !!?

Eller hva ?? Hva mener i ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stop rygning kampangen ???
  • #1   21. nov 2009 Det er jo bare sandheden?

    Jeg synes det er helt fint, at børn/unge kan få at se hvor meget det skader. Børn er alligevel vant til diverse krigsspil mm. så det er jo ikke fordi de sætter sig ned og tuder fordi de ser den kampagne.


  • #2   21. nov 2009 well.. det er skide klamt ja... men det er jo sandheden, som Svindel og Humbuk siger

  • #3   21. nov 2009 Syntes bare iik den virker sååå klarm menn bare miiig ;D

    - Syntes 0gså det r skide godt af børn på alle alder så den det r jo sådan det r ?! :O)

    -- Mijn menning lad vær med af gå amok smiley


  • #4   21. nov 2009
    Jeg sys enlig også den er okay, det er jo som i siger sådan det er ..

    Men det jeg mener er lidt at den kun bliver sendt efter kl 20 for børn ikk skal se den, men det er jo lige meget når de bare kan logge på HG !


  • #5   21. nov 2009 Altså deres beskyttelse går i vasken, men altså det er få dage siden jeg lærte at presse fedtet ud, så jeg elsker når den kommer xD

  • #6   21. nov 2009 altså nu er HELT små børn nu ikke på HG, de er vel hvad.. 10 år, mindst når de selv går på HG, og det er jo faktisk fra den alder af at man skal fange børne og fortælle hvor farligt det er.
    Synes ikke der er noget i vejen med det, synes børn skal se realiteten i hvad der kan ske. Bare de ikke er under 10, så kan det godt virkelig det barsk..


  • #7   21. nov 2009 altså altså.. det er jo bare en åre + noget fedt, noget alle har i kroppen (:

    og den er lidt ulækker, ja, men det gør bare at flere vælger ikke at ryge.
    jeg sys det er en super reklame.


  • #8   21. nov 2009 <i>hm, jeg synes reklamen er fin nok, overdrivelse fremmer forståelsen, som man plejer at sige ..

  • #9   21. nov 2009 hmm sys det synd at man ikke kan lade rygere være rygere.. alle ved hvad rygning gør ved en i kroppen.. såå..
    og sys at de fleste rygere er gode til at tage hensyn til os ikke rygere..

    men kampagnen skræmmer mig ikke.. men de yngre børn kan da tænke at deres forældre kommer til at se sådan ud og så få total marridt.. de små stakler


  • #10   21. nov 2009 Jeg synes det er fint nok at børn ser den. At de så bliver nervøse på deres forældres vegne - egentlig fint nok, for så kan de måske vende det sammen, og når børnene spørger, kan forældrene måske lige tænke over en ekstra gang, at de faktisk også udsætter deres børn for den slags bekymringer.


  • #11   21. nov 2009 Hahaha, min kæreste får lyst til at ryge hver gang han ser den xD (han er fastryger) ...

    har intet problem med at små børn ser dem - hellere de bliver skræmt som små end de begynder.


  • #12   21. nov 2009 Elsker mine dyr: Nej, det gør jeg ikke. Men at din datter bekymrer sig om dig, fordi du ryger er da en begrundet frygt. Andet ville da være dumt og naivt at påstå. Og at min mor kunne bekymre sig for mig fordi jeg har lidt med heste at gøre, ja, det er skam også en begrundet frygt fra hendes side, for der sker også mange rideulykker. Jeg prøver ikke at påstå andet.

Kommentér på:
Stop rygning kampangen ???

Annonce