342 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Julegaveønsker :)"
julegaveønsker?!?
hej alle sammen jeg er blevet truet med tantetæsk fra min tante hvis jeg ikke kommer med nogle julegaveønsker.....men jeg ønsker mig ikke noget da jeg ikk har hest mere og mit tøjskab er fyldt.........
hej alle sammen jeg er blevet truet med tantetæsk fra min tante hvis jeg ikke kommer med nogle julegaveønsker.....men jeg ønsker mig ikke noget da jeg ikk har hest mere og mit tøjskab er fyldt.........
Skrevet af: Pollux<3<3<3 - 17. nov 2015
Julegaveønsker
Hej alle sammen. Mangler lidt inspiration til hvad man kan ønske sig i jule gave, så nu vil jeg gerne høre hvad i ønsker jer ;) . Det behøver ikke være heste ting og i kan bare skrive alt fra småt t...
Hej alle sammen. Mangler lidt inspiration til hvad man kan ønske sig i jule gave, så nu vil jeg gerne høre hvad i ønsker jer ;) . Det behøver ikke være heste ting og i kan bare skrive alt fra småt t...
Skrevet af: Anna P {og ismulen} - 5. nov 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Shelf units need fixing to wall 650 kr.
- Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
- IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
- Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
- Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.
jul 2007
Følger: 76 Følgere: 76 Heste: 2 Emner: 254 Svar: 4.671
nummer to hul i ørerne
oilily big wallet
parfumer
tøj
underdækken fra amigo
et smykke armbånd (helt specielt udvalgt)
Ellers penge (men, det er til min fødselsdag den 23. da jeg ikke synes man kan ønske sig penge til jul
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
plektre,ny guitartaske,stroppe og andet sjovt til guitaren xD
lange ridestøvler
musik
tøj
feb 2009
Følger: 43 Følgere: 43 Heste: 2 Emner: 26 Svar: 1.886
mar 2007
Følger: 113 Følgere: 132 Heste: 5 Svar: 6.542
Penge til Herning
Velourtæppe i sort, str. 165cm. 799,-. Set hos: (link fjernet)
Döbert næsebånd med hvid foring, str. Full. 999,- set hos (link fjernet)
Eskadron eller professionals choice klokker sort eller brun str. X-full. Ca. 400,- Set hos: Ommestrup hesteshop, Tebbestrup rideudstyr samt mange andre.
4 stk. Eskadron træningsgamacher i sort, str. Full (2) De samme som jeg har til Madsen, bare et nummer større. Set hos: Ommestrup hesteshop, Tebbestrup rideudstyr samt mange andre.
Gavekort / penge til Skærlund Design (se hjemmeside www.skaerlunddesign.dk , eller ring på: 28 74 47 42 mandag-fredag fra kl. 13 til kl. 17.30.)
TopHorse pandebånd m. 4 rækker sten i sølv, sort læder, str. Full/x-full. Set hos: Ommestrup hesteshop
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 29 Heste: 10 Emner: 79 Svar: 946
- Cardigan med lynlås (står altid på ønskesedlen)
- Jeans (står altid på ønskesedlen)
- Førstehjælpskasse
- Vileda (eller andet mærke) fladmoppe til gulvvask.
- "At danse med heste" bog af Klaus Ferdinand Hempfling set til ca 300 kr.
- Alm. sort hue
- Undertøj (står altid på ønskesedlen)
- Mascara (står altid på ønskesedlen)
- Creme uden perfume mv. (fx Änglemark)
- Sports BH. - sort
- skiundertøj (får jeg af min mor)
- evt. gavekort til kosmetolog (-skolen)
- makeup fjerner
- Gjord (får jeg af min storesøster)
Jeg har allerede fået et par dejlige vinterstøvler (til skolebrug) af min Farmor - mine "gamle" gik i stykker, og hun ville gerne give mig et par nye i julegave (fik pengene og besked på at købe mig et par). Så de er købt og taget i brug.
Julegaveønsker :)