{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
234 visninger | Oprettet:

hva er det mest uhyggelige i ved?? {{forumTopicSubject}}

eller har opplevet..noget af det værste jeg ved er høloftet på skolen..man høre noen som går der oppe og lyset leversit eget liv..engang så jeg et omrids af en person..

to af mine veninder var ude at ride da de mødte på en bjørn som stod og stirret på dem..de vendte stille om og så snart de ikke så bjørnen mere satte de i fuld fitte(gallop)

hva med jer?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hva er det mest uhyggelige i ved??
  • #1   19. nov 2005 hmm??
    tror det er boldskuret som ligge på såen en meget lille plads det er nok kun såen et sted hvorr man går for a koome over på skolen..
    men der ligger tit såen nogle vagabonder o sover o så nåpr man går forbi råber de og trure a en..

• #2   19. nov 2005 jeg og min veninde holdt en gang en gyser aften..6 år siden tror jeg..det var mørk og det blæste. vi fikk så lov til at gå over på det gamle ford som ligger lige over vejen(bagsværd) og der er der en bygning i et hjørne hvor der er en del narkomane som er! vi fikk lov til at gå der ind og så ser jeg en mand og plutselig så er han væk. jeg blev pisse bange!

vi har også en på skolen som forfølger en..han er skide skummel og så her en dag hørte han at vi var noen stykker som skulle se på film nede i fellesrommet på skolen og så kom han og satte seg bag mig og nermest pustet mig i nakken..bbrrr

• #3   19. nov 2005 At falde i en mose med Agent.

Jeg kom ridene og lige pludseligt forsvandt ponyen bare under mig. Han kæmpede og kom op, men det var virkelig væmmeligt!

• #4   19. nov 2005 uhha..... jeg har osse prøvet nogle ting bla.
    1 engang hvor jeg var på bornholm med klasen så fik vi lov til at gå ud og shoppe. vi gik afsted da vi kom til en slags "plads" hvor der sad en mand og drak øl (der stod vel 10 øl på jorden, som var tomme) sprugte han os hva kl var, vi svarede bare ved ikke og gik videre også rjeste han sig op. så begyndte vi bare at løbe afsted, det var fame skummelt!

2. nogle gang når jeg rider over til ridhuset (eks.) så er det ved en vej så der køre jo biler forbi. så er der en bil, jeg tror faktisk det er den samme. med nogle unge mænd i som dytter af mig og så vinker de... ikke så sjovt:(

• #5   19. nov 2005 en gang var der indbrud i mit hus ( det er 3 år siden) så ringede telefonen og jeg var selv hjemme om aftenen hvor jeg lå men kun en t-shirt på i sengen og neden under hørte jeg en rude blev knust om der var hvisken der nede og jeg synes at jeg hørte når man lader et våben så jeg hoppede ned på garage taget (stadigvæk i t.shirt hehe) og løb ca 500 m. om til min farmor og farfar så jeg er ikke så glad for at være selv hjemme..
    bag efter da jeg fik tid til at tænke på hvad der var sket tænkte jeg på hvor for jeg bare kun løbi t- shirt virkelig pineligt da det er et pænt beboet område jeg bor i smiley

• #6   19. nov 2005 2. da jeg havde min gamle pony forsvandt hans bagben pludseligt, da vi red en tur i skoven, under mig shit jeg blev bange men han kæmpede sig op og der skete ikke noget

• #7   20. nov 2005 gammelgård hmr: orhh spyki... uha!!

Kommentér på:
hva er det mest uhyggelige i ved??

Annonce