Projektopgave - HJÆLP?! {{forumTopicSubject}}
Hej, vi er I min årgang - 8.-klasserne, ved at lave et projekt. Vi er delt ind i grupper som skal fremlægge om hver sit emne, bare det har noget med manipulation at gøre.
Vi skal fremlægge 10 pr. person, og i min grupper er vi 4 personer, så det er 40 minutter.
Vi har om 'Manipulation i reklameverdenen'.
Vi har indtil videre fået vores fremlæggelse til at vare ca 23 minutter, så vi mangler en del endnu.
Vi skal prøve at inddrage publikum noget mere, så vi vil lave sådan en test, hvor de skal vælger hvilken ting de helst vil have.
Nogle ting er pige relateret, andre drenge og så er der nogle for begge køn.
Vi har allere fundet på 3 ting. Noget med biler, noget med nogle hårprodukter og noget med nogle computere.
Det skal være to billeder man kan stille op ved siden af hinanden, det skal have noget med reklamer at gøre, altså f.eks. produkter man har set i reklamer.
Jeg vil blive virkelig glad hvis I kunne komme med nogle forslag, fordi hele gruppen har stress og går snart psykisk ned...
Det hele skal være færdigt imorgen kl. 12:00! ;o
Så har vi weekenden og mandag til at øve og så skal vi fremlægge enten tirsdag eller onsdag..
maj 2007
Følger: 103 Følgere: 99 Heste: 2 Emner: 65 Svar: 1.025
efter det snakkede vi lidt videre, og lappede ind over hinanden, og sså vidste vi en lille billede video har lavet(:
vi er selv tilfredse, og det blev en god fremlæggelse. og vi har overhoved ikke øvet det
stavefejl er gratis! :b
feb 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Heste: 2 Emner: 8 Svar: 59
ved ikk om jeg er til nogen hjælp?
og det bliver meget være for jer næste år, for der skal i fremlægge 20 min pr. person hvis det er ligesom min skole
okt 2008
Følger: 143 Følgere: 78 Heste: 2 Emner: 340 Svar: 3.096
Ja det skal vi ogs til næste år -.-'
Tak. det var en rigtig god idé med McD og de der anti-rynke creamer (:
Projektopgave - HJÆLP?!