{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
530 visninger | Oprettet:

Uddannelse, ;( {{forumTopicSubject}}

Tja, jeg står i den kedelige situation, at være arbejdsløs. Jeg er røget igennem jobcenterets system, som jeg absolut ikke bryder mig ikke. Jeg er på kontanthjælp, og det slår lige akurart til. Jeg er uddannet social og sundhedshjælper i sommers, men der har intet arbejde været at få, grundet min alder, og manglende erfaring.
Jeg ville læse videre til assistent når jeg følte mig klar til det, men jeg blev så tvunget til at søge ind, fordi jeg ikke vil leve på kontanthjælp mere, jeg ville ud af systemet.

Jeg kom ind, og skal starte den 4 januar. Men jeg ved bare stadig ikke om det er mig. Om jeg er klar til det endnu. Der skal ikke meget til at hylde mig ud af den. Jeg fortalte min mor om det, og fik en skideballe. Hun presser på for at jeg skal komme igang. Men jeg ved bare virkelig ikke om det er det jeg vil. Så faldt jeg over en anden uddannelse, veterinærsygeplejerske og det var måske mere noget. Men jeg kan ikke få mig selv til at sige at jeg ikke vil starte assistenten alligevel, det er desuden svært at komme ind på den, så jeg er jo heldig.
Hvad ville i gøre?
Gode råd modtages gerne. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uddannelse, ;(
  • #1   8. dec 2009 Det eneste jeg ved er, at det er svært at finde en praktikplads som veterinærsygeplejerske. Var selv nødt til at droppe det pga. manglende praktikplads.

Men du skal gøre, hvad du selv har lyst til og ikke lade andre bestemme, hvad du skal og ikke skal (: