{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
390 visninger | Oprettet:

F*** offentlig transport! {{forumTopicSubject}}

I dag tog det mig 2 og en halv time at komme hjem fra min hest!
Normalt tager det mig 50-60 min, og det er også lang tid, men 2,5 timer er bare for længe!
Det startede med at man måtte vente i 40 min på en bus, da de sprang 5 over, jeg måtte så tage en helt anden bus, da den nok aldrig ville komme. Derefter venter jeg i 50 min. på toget (der normalt kører hvert 10. min.), og derefter 10 min på det sidste tog. Jeg var helt gennemkold da jeg kom hjem!
Ville bare lige ud med det.
Andre der har noget de vil ud med? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  F*** offentlig transport!
  • #1   22. dec 2009 Er lykkelig over jeg er befriet fra den offenlige transport xD

• #2   22. dec 2009 -der er nok en grund til at de er forsinket - vejret...

• #3   22. dec 2009 Mit største ønske er at få en bil + et køreskort. For hvor er jeg skide hamrende træt af offenlig transport! Mit halve liv, går med at side i bus eller tog ! Belastende! smiley

• #4   22. dec 2009 Ikke med bussen, det var fordi der var gået ged i deres system, sagde den der skulle køre den bus jeg tog med. Desuden burde det altså ikke komme bag på dem at det sner i Danmark.
    Ville bare ønske at have bil en gang imellem..

• #5   22. dec 2009 - ja, offentlig transport sutter pik!
    da jeg skulle hjem fra min efterskole i vittrup, nordjylland.
    stod vi på vrå st. i 1 time. hvorefter vi fik afvide at alle toge mod aalborg var aflyst, og blev herefter henvist til bus. busserne afviste mig, da jeg havde hund med.. så ringede mor til DSB, og forlangte en taxa, og her blev vi igen nægtet adgang pga. jeg havde hund med...
    ARGH!!!!

• #6   22. dec 2009 Jeg har min dejlige cykel, men dog 6 km i bidende kugle, stærk modind og piskende sne, er nu ikk så behageligt :s

• #8   22. dec 2009 Yes i sidste uge kom jeg også forsent torsdag og fredag pga. sne :b ..
    Normalt tager det mig 30min, det tog 1½time, toget kørte kun hver 20. min jeg var dog heldig begge dage at fange det, men tilgængæld var busserne møg forsinket, ca. 30min, de kører normalt hver 20. min, den bus jeg tog kommer normalt 07.33 den kom 08.13, den bus jeg normalt tager kommer 07.53, hvornår den dukkede op aner jeg ikke :b

Idag kørte jeg tilgængæd hjem i min fars mercer på sommerdæk! fuck hvor jeg skred rundt, og havde problemer med at komme frem efter rødt lys, puha da da :b

• #9   22. dec 2009 jeg kan bare ikke se hvorfor at lige 33'eren ikke kunne køre, når 36 der kører næsten sammen vej, godt kan. Det er bare irriterende ikke at få nogen besked, der var bare ikke chauffører nok, og det er ikke deres skyld, men regeringen.
    mht. dsb's toge, burde de da kunne gøre et eller andet når det bliver koldt, så skinnerne ikke fryser, men igen er det regeringens skyld. jeg mister bare lysten til at tage det offentlige når det fungere så dårligt, samtidig med at det er dyrt. desuden har jeg ikke sagt at det var chaufførernes ellers busselvskabets skyld.

• #11   22. dec 2009 Hvor uheldigt!
    Jeg cylker ned til min hest smiley
    Den bor ½ km. fra mig. Og jeg skal bare cylke ned ad en vej. Det er bare såå nemt smiley

• #12   22. dec 2009 .

• #13   22. dec 2009 Jeg løre for det meste med bus ned til aida og for det meste er der mange børn med og de har det med at løbe i gemmen bussen også tilbage igen og igår var der 1 mor og fire børn 3 børn løber ned og sætter sig og den sidste holder fast et sæde (der hvor der ikke er nogle rigtige side pladser) men ungen skiriger på sin mor og blir ved også kommer moren otager barnet op og siger "du skal ikke være bange manden køre jo som en idiot!" også er der en der siger (en gamel mand) "det er jo nok fordi vejen svinger tror du ik!" også flækker jeg af grin moren gir mig bare det sygeste blik:D undskyld det blev langt :S

• #14   22. dec 2009 det må være rart at have sin hest tæt på smiley
    I bil tager det 15-20 min at komme hjem, men det er kun sket sådan ca 5 gange på 2,5 år at jeg er blevet kørt hjem i bil.

• #15   22. dec 2009 Der hvor jeg stod med min hest før tog det 5 min at gå nu tager det 9 min i bil:S

• #17   22. dec 2009 Jeg går i skole i vejle, og er afhængning af bussen kører til tiden, da jeg har ½ ind og 45 min hjem. Det er mega træls når busserne springer over ½ delen af ruten over, men vil hellere stå af et anden sted end risikere at bussen hænger fast, kører fast, skøjter fast eller endnu værre kører galt.

Dersuden, er ALT forsinket pga. vejret.

• #18   22. dec 2009 Jamme's Rosin
    din far har sikkert hellere ikke arbejdet med 30 menneskeliv. dersuden er det sgu krævende at kører bus i dette vejr. vejbanerne er mega glatte og føret er super dårligt alle steder, specielt her i vejle/fredericia.

• #19   22. dec 2009 Jeg er godt nok glad for, jeg har min hest derhjemme smiley

• #23   23. dec 2009 Nu er det heller ikke fordi at der var specielt meget sne på amager, slet ikke nok til at politiet frarådede at man skulle køre ud, og de andre busser gik, men der var gået kuk i deres plan, å der sad tre chaufføre i det lille hus og havde pause i en time alle sammen, og kunne ikke gøre noget ved at dem der skulle kører ikke var dukket op, jeg har vel lov til at være irriteret over at skulle vente i så lang tid, det har ikke noget at gøre med at jeg ikke synes at de gør et godt job, jeg bliver bare irriteret over at fryse og vente, når man skal nå noget.

• #24   23. dec 2009
    Jeg priser den offentlige transport, især fynbus. Ja, de kan være ret irriterende til tider og nogle buschaufføre er godt nok mugne.

Men, der går kun en bus ude ved mig, den går elendigt om lørdagen ( hver 2 time ) og endnu mere elendig om søndagen ( hver 4 time, starter først med at køre kl. 10 ) men jeg er taknemmelig bare de dukker op!
    For dukker de ikke op, så kan jeg ikke komme i skole.
    Og køre de ikke der hvor jeg går på gym som fx. da det var snevejr - så kan jeg ikke komme hjem.

Har taget med bussen i 4år, så kender efterhånden chaufføren ret godt.
    Jeg har ikke rigtigt noget at klage over, busserne har deres grunde til at blive forsinket - om det så er fordi det er en olding der køre bus og tøffer der ud af, en indvandre der ikke er særlig hurtig heller eller fordi motoren brændte sammen, så har de deres grunde.

Thank god for den offentlige transport, ellers var mange strandet hjemme.

• #25   23. dec 2009 DSB kan jo heller ikke gøre for at de ikke kørte som de skulle.. folk kunne netop ikke komme på arbejde hjemme fra .. derfor blev mange tog aflyst.. rigtig træls, men ja sådan er det jo i de her dage med sne og det kan vi sgi ikke komme udenom smiley

Kommentér på:
F*** offentlig transport!

Annonce