{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Prins solgt {{forumTopicSubject}}

Nu er Prins blevet solgt til et ældre par oppe i Aalestrup og synes godt nok det var svært at sige farvel til ham.
Også fordi det hele kom så pludseligt med damen deroppe der ringede i foregårs og ville købe ham som avlshingst og så allerede idag skulle han væk. Han har jo altid været en fræk hingst der altdi havde et bid i sigtet og aldrig har han været oppe i en trailer. Men han gik næsten direkte op og da han skulle ud igen var han jo spændt på at se hvad der vrinskede til ham og stod som en gud og ikke en eneste gang bed han efter os og gik rigtig pænt ind i hans nye boks der var rigtig stor og lækker. Øhjj det var trist at vide man aldrig kommer til at se ham "hjemme" mere! Men ved at hvis han skal sælges har de lovet at ringe til mig så, så er jeg mere tryk.
Og så håber jeg inderligt at han kommer til at kunne lave nogle lige så fantastiske føl som han er selv smiley Og at vi må komme op og besøge ham endag.

Et trist indlæg fra mig, men synes det var noget at lave en indlæg om.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prins solgt
  • #1   30. dec 2009 Men det lyder da også som om han har fået nogle gode ejere det da værtfald dejligt.

    Min vendine havde også en lille 3'er som jeg havde reddet stort set værd da, da hun havde fået en ny. Og da han så blev solgt fik jeg lige lov at komme over og sige farvel, i det jeg vente om hjørnet væk fra stalden, så begyndte jeg sku og tude. Havde ikke vidst at den lille prop betød så meget for mig, men det gjorde han nu engang smiley

    Men det virkelig skønt du også må komme og besøge ham, hvor langt er han flyttet væk?


  • #2   30. dec 2009 Ja, tror han kommer til at hygge sig mere end herhjemme da han jo far hopperne. Havde også tårer i øjnen da jeg sagde farvel men kunne jo se han fik det godt smiley Han er ca 50km væk så endelig kun 45 min kørsel

    Det utroligt så meget de kan betyde for os :')


  • #3   30. dec 2009 Det da værtfald altid dejligt det ikke er længere smiley
    Ja det er det nu engang, de små hårboldte med fire ben og den kæmpe personlighed smiley


Kommentér på:
Prins solgt

Annonce