{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor hedder i det i hedder?
  • #1   31. dec 2009 Signe *; Elsker dig Jacki<3

Signe = fordi jeg hedder Signe ;D
    Elsker dig jacki = fordi jeg elsker Jacki smiley

• #2   31. dec 2009 Hed snaske fordi min veninde kalder mig snaske og hun hed numse for det er det jeg kalder hende... Så var der en der blev ved med at kalde mig Gnaske herinde såé hun hedder jeg altså Gnaske xD

• #3   31. dec 2009 fordi der ikke er andre der hedde Fæhesten, og synes det er et dejligt sjovt navn.
    Anbefaler vejledning, kom dog af at der var en hel masse der opfordrede til at ride bidløst og blive vegetarer i deres brugernavne, men synes ikek rigtig at de var særlig gode til at vejlede om disse valg, derfor skrev jeg anbefaler vejledning i mit brugernavn

• #5   31. dec 2009 camilla fordi jeg hedder Camilla
    med hunden spring, fordi min hest hedder spring og kan opføre sig som en hund til tider?(;
    på rette vej, fordi vi er igang med vores træning og det går kun opad.

• #6   31. dec 2009 Fordi da jeg skulle oprette denne profil, skulle den ikke hedde det samme som den anden.. Jeg skulle jo være lidt undercover smiley Hehe, så Mucolil var det første der lige faldt mig ind, og synes faktisk det er et lidt fedt navn smiley

• #7   31. dec 2009 Mütze er mit på en måde mit navn x)! Alle kalder mig Mütze!

Meat is murder = fore det er det!

• #8   31. dec 2009 Kristina Rubin fordi det er mit navn og efternavn og LSDCM fordi det er forbogstaverne op mine heste :b ..

• #9   31. dec 2009 Jeg hedder Sorte Perler & Welsh Mountains, fordi:

Sorte Perler er Frieserens kælenavn.. Og jeg var så heldig at nuppe domænet før andre gjorde det.. De sorte har altid haft mit hjerte, og det bliver de ved med at have..

Welsh Mountains fordi, at de er vores "legetøj".. Nok mest mine.. Pontiac er ihvertfald.. Mine reserve-forældre har et stutteri med WM'er, og de er rigtigt søde til at låne os deres hingste.. Paddy og en 1½års halvbror til Pontiac kommer i legestue på lørdag, og jeg glæder mig helt vildt til, at "min" lille Paddy-fyr kommer "hjem"..

• #11   31. dec 2009 <b>camilla&moni .</b>
    camilla fordi det er mit navn
    & fordi det betyder og? smiley
    moni fordi min elskede hest hedder det smiley

• #12   31. dec 2009 Carajo Hg

betyder Fuck Hg

• #13   31. dec 2009 <b> »'© Annette Møller, d: . </b>
    - Fordi det er mit navn xD
    GODT NYTÅR!

• #14   31. dec 2009 Fordi det er mit navn d;

• #15   31. dec 2009 Team Guldklump & FIFI
    Står for Mig og min bedste ven Philip også kaldet FIFI og min hest isa som er fjordhest en lille guldklump hhe smiley

• #16   31. dec 2009 Jeg hedder <b> Lille ulv smiley </b> herinde af den grund at det er mit sindsdyr.. <33

En ulv er symbol på det, at gå sine egne veje, have behov for at finde en livspartner og samtidig erkende sit behov for et fællesskab med andre. Men det vigtigste i forbindelse med ulven er, at den går sine egne veje, finder sine mål og gør tingene alene.

Historier om farlige glubske ulve fortælles over hele verden. Intet andet dyr har i samme grad været genstand for mystik, myter, fordomme, forfølgelse, frygt og had som ulven. Før i tiden cirkulerede beretninger om grådige ulve som overfaldt forsvarsløse mennersker og dyr ved nattetide og i middelalderen var troen på mennesker der kunne forvandle sig til ulve meget udbredt. Tusinder af mænd blev henrettet som varulve i samme periode som kvinder blev henrettet som hekse. De kristne troede at ulve var vilde, onde skabninger i pagt med djævlen. Kirken udbredte derfor aktivt fabler og eventyr, der lagde ulven for had. Ulven blev en syndebuk og symbol på det onde.

<b>Ulve siges at dræber mennesker nådesløst </b>. Det er især denne forestilling som gør mennesker utrygge ved at færdes i ulveområder, men frygten er ifølge eksperter stærkt overdreven. Det sker at mennesker bliver dræbt af syge ulve, af ulve i fangeskab og af hunde. Det er klart at raske vilde ulve er i stand til at dræbe et menneske hvis de ønskede det, men fakta er at de lader være. Et faktum som selv forskere har svært ved at forklare. Der er flere teorier: Vilde ulve, der er bange for mennesker holder sig på afstand mens de ulve som i sin tid ikke fik lært at frygte mennesket blev dræbt. Der findes få steder hvor ulve har mistet deres frygt for mennesker eller hvor de aldrig har udviklet den, fx i de aktiske egne. I flere national parker i USA er ulve desuden blevet vant til mennesker, men alligevel angriber de ikke besøgende. Måske ser ulvene os ikke som potientiel føde idet intet andet naturligt byttedyr går på to ben. Der findes mange påstande om ulveangreb på mennesker, men det er svært at skilde fakta fra fiktion. Langt de fleste er opdigtede eller overdrevne, kun enkelte har ved nærmere efterforskning vist sig at være sande. I følge forskerne er angreb på mennesker ekstrem usædvanlig ulveadfærd og vi (herunder børn) har meget lidt at frygte fra raske vilde ulve. Ulven er dog et rovdyr som lossen og bjørnen og den bør derfor med sund respekt anses som potentiel farlig. At mange mennesker i dag alligevel har en helt ubegrundet frygt for og had til ulven kan skyldes de mange myter og psykiske levn fra middelalderen.

Lidt ulve pshyologi smiley

• #17   31. dec 2009 nu ejer af en flodhest = en veninde havde passet min hest og jeg havde ikk set ham et stykke tid, da jeg så, så ham uden dækken var han bare blevet mega tyk (sidst jeg så ham var han ret tynd). og han er det stadig så han er en flodhest xD

• #18   31. dec 2009
    Aner ikke hvor " Krikken " kommer fra, men nu kender alle mig efterhånden som det så vil ikke lave det om.

Det bagefter i parantsen skifter jeg ind i mellem. Forskellige små sætninger jeg syntes er gode. Det jeg har nu er et citat der passer godt på mit liv.

• #20   31. dec 2009 bidless ridning = fordi jeg rider bidløst smiley
    its the rigth way = det fordi jeg synes alle skulle ride bidløst smiley smiley

• #21   1. jan 2010 ¤ Chokolade frøen og Marcipan grisen ¤
    Coco er min Chokolade frø og Hitra min marcipan gris..:D
    De har de kæle navne pga deres farve..:D

• #22   1. jan 2010 Heh, mit navn behøver nok ikke den helt store forklaring (;

• #23   1. jan 2010 110% Corona & Stephanie: Fordi Corona og jeg kun er Corona og jeg smiley
    Amatør Fotograf: Fordi jeg er det, og elsker at fotografere ! smiley

• #24   1. jan 2010 Westfall - fordi jeg elsker den amerikanske hestetræner Stacy Westfall. Hun er meget sympatisk, rolig og hengiven i sin træning og omgang med heste.
    *Malle* - det er et kælenavn, jeg har fået inde på et andet forum, og det er bare hængt ved (:
    Oz forever! smiley - Oz er Australiens kælenavn og jeg elsker simpelthen alt ved det land: Naturen, deres skuespillere/sangere/bands, deres accent, deres historie og kultur - ja, simpelthen alt ved Australien smiley

• #25   1. jan 2010 Christina: Fordi det er mít naaavn d;
    Bak: Efternavn ;D
    & = Jaa? og d;

Mørkbaks: Det hedder det sted min ponye er født!?

Pyia: Fordi det hedder min Pony. smiley

Kommentér på:
Hvorfor hedder i det i hedder?

Annonce